Links en rechts omdraaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi321

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo,
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de links en rechts geluidsoutput om te draaien. Ik gebruik hier namelijk een koptelefoon van Sennheiser, die niet goed geconfigureerd is, of niet correct werkt op een of andere manier. Zoals ik nu de koptelefooon op heb, lijkt hij goed te zitten. Hij zit comfortabel, en valt niet af. Maar het geluid is omgedraaid. Links is rechts, en rechts is links. Natuurlijk kan ik mijn koptelefoon omdraaien, maar dan zit hij niet comfortabel en valt hij af.

Dus is er een mogelijkheid om dit om te draaien? Ik hoop van wel, dan kan ik gamen met deze koptelefoon :) Misschien een Windows instelling ofzo?

PS, ik heb geen software CD meer. Heeft Sennheiser eventueel ook software online staan?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Vertel eerst maar eens om welke Windows-versie het gaat.
Normaal heb je geen aparte software nodig om een koptelefoon te gebruiken op een pc/laptop.

Bump. Het gaat trouwens niet om het gebruik, want hij werkt prima. Alleen links en rechts zijn omgedraaid.

Nogmaals een bump. Ik heb hier echt een antwoord voor nodig, voor aanstaande vrijdag.

Hoi,

En als je er een andere koptelefoon(-tje) op aansluit, is het dan wél goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan