links in outlook werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbertplomp

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
Berichten
6
Hallo,

Ik iemand mij helpen met het volgende,

Als ik in outlook 7 een bericht krijg met een verwijzing naar een website en ik klik op deze link, krijg ik de melding: Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder.

Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen. Heb bij instellingen geprobeerd iets te vinden. Heb mensen geinformeerd. Heb ook geprobeerd wat op dit forum is geplaats op de volgende link http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/262467-link-werkt-niet-in-outlook. Maar tot op heden nog niet gelukt. Ik heb Windows Vista en Outlook 7 en Internet Explorer 7.
Tot een aantal dagen geleden werkte de links in outlook nog wel, maar nu een aantal dagen niet meer. Ik kan ook niet bedenken dat ik iets veranderd het op mijn laptop aan instellingen.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Bij voorbaat dank.

Wilbert
 
Hey Dorado,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb chrome per ongeluk een keer gedownload, maar ik het deze niet gebruikt en verwijderd van mijn laptop. Is het noodzakelijk dat ik deze weer download? Ik ben niet van plan om deze te gaan gebruiken. Voordat ik chrome hadd gedownload werkte alles gewoon.

Groet Wilbert
 
Ik heb chrome per ongeluk een keer gedownload, maar ik het deze niet gebruikt en verwijderd van mijn laptop.
Heb je die wel geïnstalleerd?


a. Druk op het toetsenbord op de Windows key + R (Of klik Start | Uitvoeren).
b. Type REGEDIT en geef [Enter]
c. Klik op “Doorgaan”
d. Navigeer naar: HKEY_CLASSES_ROOT\.htm
e. In het rechterpaneel staat in de regel bij de tekenreeks Standaard: htmlfile
f. deze verwijst naar HKEY_CLASSES_ROOT\.htmlfile

Wat staat er bij jou?
 
Laatst bewerkt:
Bij naam staat standaard, type REG_SZ en bij gegevens, geen waardes ingesteld.

Chrome is wel geinstalleerd geweest, want ik heb deze met ccleaner verwijderd.
 
Hey Dorado,

Hartelijk dank. Het is gelukt. Helemaal top. Ben blij dat het probleem vweer verlopen is. Dankzij jou.
Kan ik het bestandje weer verwijderen of moet ik het op mijn bureaublad of laptop laten staan?

Groet Wilbert
 
Dat bestandje kunt u gewoon weer verwijderen. Goed om te horen dat het opgelost is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan