links onder icoontjes weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter apen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

apen

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
hallo,

ik kreeg net toen mijn pc opstartte een melding dat er hardware was veranderd(dit is niet zo). het enigste wat ik dit jaar heb verandert is paar maanden geleden usb kaartje erin gestopt en week geleden nieuwe cpu cooler op gezet.
opnieuw opgestart, Windows error disk fout. weer opnieuw opgestart en Windows startte toen eindelijk op. meteen C: schijf(samsung 830 SSD 128GB TRIM) gecontroleerd op fouten, niks gevonden.
toen zak ik ineens dat mijn icoontjes van steam avast etc. er niet meer waren. alleen geluid en skype staan er nog, zie bijlage.

Knipsel.JPG

net achter gekomen, toen ik een game opende in steam kwam deze er wel te staan.

Laatst bewerkt:
nee, hoe kom je daar bij?
er stonden meerdere icoontjes die er allemaal niet zijn de rest is ook terug gekomen op 1 na en eigenlijk weet ik niet welke dat is.

toen ik pc weer opstarte kreeg ik cmos failure en nu is het weer dat ik alleen skype en geluid kan zien.

Zet je Biosinstellingen eens naar "factory default" o.i.d. en kijk of de systeemtijd in het Bios nog juist is.

elke keer als ik mijn pc opstart gaan deze automatisch al in default, misschien heeft het te maken met een nieuwe batterij op moederbord die ik uit een oudere pc heb gehaald?

Dan wordt het tijd dat je een echte nieuwe batterij gaat halen (CR2032).

"nieuwe" CR2032 batterij in gedaan, kijken of het nu goed gaat en blijft.
weer uit een ander pc gepakt die het niet doet.

Als je de batterijen uit andere pc's blijft halen dan wordt het nooit wat. :o

gelukkig werkt het met deze batterij wel, als he weer voorkomt zal ik zeker nieuwe gaan halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan