Links outlook/internet werken niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimbre

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Berichten
588
Hallo,

Wellicht lastig maar ga het toch voorleggen.

Voor een collega heb ik zijn pc weer in de lucht gekregen nadat "iemand die er wel verstand van had" een programma had geinstalleerd.

Nu heeft hij die pc weer thuis staan maar volgens hem werken de links in outlook niet.

Daarom deze oplossing aangedragen:

Probeer dit eens:

1. Open Internet Explorer (dus ga naa internet) 2. Kies dan voor Extra > Internet-opties > Programma's 3. Zet een vinkje voor "Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is"
4. Sluit Internet Explorer af en start deze weer op 5. Internet Explorer vraagt nu of hij als standaardbrowser moet worden ingesteld. Geef hierop "Ja" als antwoord.
6. Sluit Internet Explorer weer af

Probeer nu eens een mail met zo'n link om te zien of het nu wel werkt.


Dat stond volgens hem al zo en hij gaf aan dat b.v. de link op startpagina naar "de telefoongids" ook niet werkte en dat dit met popups te maken zou hebben.

Ik begrijp dat dit wellicht allemaal warrig overkomt maar het is voor mij ook moeilijk om op afstand te zien wat er nu precies loos is.

Maar wellicht dat iemand op basis van deze info iets kan aandragen. Scheelt mij een rit van 70 km.

Gr. Wim
 
Hoi,

Tip:
Laat degene die 't betreft zich hier ook aanmelden en de vraag stellen. Dan werkt het niet meer via een 'omweg'.
Ik kan jou wel vragen: wélke windowsversie, wélke ie-versie en wélke Outlook-versie, maar ja .....
Je snapt 'm denk ik wel. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan