Links uitgelijnd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de index-page van je webshop zie ik een een mooie container met margins.
Maar bij je productpagina lijkt die te missen...

Ik gok dat er ergens een div'je mist?

Ik zou zeggen: Gooi beide HTML codes van de pagina in je editor, en gebruik de DIFF-functie om de verschillen te zien. Of als je editor die functie niet heeft, gebruik dan deze site. Zo zie ik dat dit blok mist:


Code:
<div class="container content-wrapper">
.....
</div>
 
Laatst bewerkt:
Zoals het nu is vind ik vanuit esthetisch oogpunt, maar ook vanuit menselijk gedrag (lees van links naar rechts) niet vreemd staan.
Volgens mij gaat het meer om de container?
 
Zoals het nu is vind ik vanuit esthetisch oogpunt, maar ook vanuit menselijk gedrag (lees van links naar rechts) niet vreemd staan.
Post is verwijderd, ik had alleen de hoofdpagina bekeken, die lijkt mij prima.
Zou het geen oplossing zijn om de categorieën ook op de product pagina's te zetten (in de rechter kolom)
 
Zo te zien gebruikt WooCommerce een aparte template?
Ik raad aan om die op te bouwen op de basis van die van je website.
 
Nee, woocommerce past zich aan aan het thema wat ik gebruik. Dus het is geen apart woocommerce thema.

Zou het geen oplossing zijn om de categorieën ook op de product pagina's te zetten (in de rechter kolom)
Ik zat al te denken hoe of wat.
Kijk, de pagina maakt zichzelf aan, dus een comtainer / blok heb ik niet gemaakt. Dat doet dus het thema zelf. Daarom mijn vraag hoe ik dat keurig in het midden krijg zoals op de homepage.

Dus de productpagina heb ik niet gemaakt, en die kan ik in het thema ook niet aanpassen want die staat niet bij de pagina's. Als je begrijpt wat ik bedoel.

EDIT: ik heb het anders gedaan, zo vind ik het ook oké.
 
Laatst bewerkt:
Nee, woocommerce past zich aan aan het thema wat ik gebruik. Dus het is geen apart woocommerce thema.
Blijkbaar niet helemaal....
Dat blok zal ergens in je WooCommerce thema's missen.
Ik neem aan dat je die container bedoeld op je index-pagina, die op je productpagina mist?
Die zorgt er namelijk voor dat de site gecentreerd staat.

 
Laatst bewerkt:
De oorzaak is een float:left. Zet het volgende eens aan het eind van je css
Code:
@media (min-width:1200px) {
    .woocommerce-page .content-area {
        float: none;
        margin: auto;
    }
}

Zelf even de 1200px aanpassen als de overgang van smalle naar brede browser niet helemaal goed is.
 
Hm, met deze code is alles in het midden, dus ook de voorpagina. En dat is weer niet de bedoeling.
zie screenshot, ik heb het gelijk weer terug gezet zoals het was.

screenshot 1 = hoe de product page is met de code (zoals ik het wil)
maar screenshot 2 geeft de homepage weer met die code, en dan is mijn widget rechts helemaal naar beneden.
 

Bijlagen

  • Screenshot 2021-11-17 at 11-37-23 Categorie Fotoreading - orakelkaart - speed consult.png
    Screenshot 2021-11-17 at 11-37-23 Categorie Fotoreading - orakelkaart - speed consult.png
    644,3 KB · Weergaven: 14
  • Screenshot 2021-11-17 at 11-37-38 Webshop van Praktijk Havayah.png
    Screenshot 2021-11-17 at 11-37-38 Webshop van Praktijk Havayah.png
    372,9 KB · Weergaven: 17
Het stukje css niet toepassen op de home pagina met body:not(.home)
Code:
@media (min-width:1200px) {
    body:not(.home) .woocommerce-page .content-area {
        float: none;
        margin: auto;
    }
}
 
Laatst bewerkt:
Ik raad je aan om toch eens kijken of je de template voor de categorieën eens gelijk kan trekken met die van de index.
In denk dat je met het toevoegen van de missende container echt een hoop zal opschieten.
 
Het gekke is dat ik met mijn onderzoek naar dit probleem, heel veel van deze vragen zie. Alle hebben hetzelfde, namelijk dat de product-categorie page links wordt uitgelijnd en niet in het midden.
Dus niet alleen mijn theme heeft dit, maar heel veel andere ook.

Waar zit hem dan het rpobleem? Bij Woocommerce? En waar vind ik dat dan?
Ik zal eens kijken in de DA en dan naar alle WC files. Eens kijken of ik daar de page vind.
 
Waarom kijken naar DA, ervan uitgaande dat je Direct Admin bedoelt? Ik hoop dat je de filemanager niet standaard als editor gebruikt. :D

Ik raad aan om eens te kijken naar de theme-files van WooCommerce.
 
Het gekke is dat ik met mijn onderzoek naar dit probleem, heel veel van deze vragen zie. Alle hebben hetzelfde, namelijk dat de product-categorie page links wordt uitgelijnd en niet in het midden.
In de theme is op de product pagina een float:left gezet op <div class="content-area">
Of dit standaard zo is in WooCommerce, of dat de theme maker dit heeft gedaan weet ik niet.
 
Of dit standaard zo is in WooCommerce, of dat de theme maker dit heeft gedaan weet ik niet.
Dan zouden alle makers van diverse thema's dit zo hebben gemaakt. Dat zou gek zijn.

Ik heb standaard WC geïnstalleerd en dus geen ander thema van WC, het neemt dus over van mijn eigen thema Oria.

Ik raad aan om eens te kijken naar de theme-files van WooCommerce.
dat dus.
 
het neemt dus over van mijn eigen thema Oria.
Dan zou dit de oorzaak zijn.
Dat de float:left erin blijft staan als je de rechter kolom niet gebruikt is "vergeten te testen" door de maker van Oria denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan