Links werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

computrein

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2001
Hallo allemaal, ik zit met een probleem:

Als ik in IE een link aanklik doet deze het meestal niet.
Links die in hetzelfde venster openen doen het gewoon, maar links die in een nieuws venster openen werken niet. Als ik zo'n link aanklik 'flitst' het venster een keer, en vervolgens gebeurt er niets.
Meestal staat er in de statusbalk dan een geel icoontje 'fouten op de pagina' , maar ook vaak staat daar dan helemaal niets.

Ik heb het trucje met 'regsvr32 urlmon.dll' al geprobeert, maar dat werkt helaas ook niet.

Weet iemand een oplossing?

Ps. Ik heb de laats geinstalleerde updates van windows update weer gedeinstalleerd, maar dat hielp ook niets.

Computrein

Hier staan nog een paar stappen op als regsvr32 urlmon.dll niet de oplossing geeft. Spyware-vrij overigens?

Bijna goed

Hey gezina,
bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb de tips op die site van microsoft opgevolgs, en nu werkt het weer bijna goed.

Hij opent de links netjes in een nieuw venster, maar bij bijvoorbeeld startpagina, geeft hij daarna nog en error: 'Fout op de pagina', maar dat is niet erg.

Bedankt

Heb je toevallig een firewall van Norton? If so, lees deze link eens, daar staat beschreven hoe je startpagina's toestemming kan geven.

ZA

Nee, ik heb geen Norton, ik heb ZoneAlarm.
Maar daarvan heb ik de AD opties etc gewoon uitstaan.

Maar toch bedankt

Computrein

Misschien nog dit, ook een popup-killer kan een fout op de pagina veroorzaken, ik krijg bijna altijd dat gele driehoekje met een uitroeptekentje vanwege Adshield en ook wegens het uitschakelen van alle activeX-jes. Er valt best mee te leven. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan