links werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daalder

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2004
Alle links waardoor ik verder kan, werken niet. Bij mijn aanmelding nu bijv. kon ik al niet doorlinken en moest ik de link copiëeren. Ook op in e-mails vermelde links, komt geen reactie, zelfs geen zandloper.
Ik heb 'alles' geprobeerd: Hijack, Regclean, CWshredder, Norman - noem maar op.
Gebruik Anti-vir en Zone-Alarm en Norman.

Wie het weet, mag het (heel graag!!) zeggen.

Flip.

Hallo,

probeer dit eens: extra-internetopties-programmas-webinstellingen herstellen.

groetjes leon

Dank voor snelle reactie. Als ik dat probeer krijg ik de volgende melding:

De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder.

Nog nooit eerder meegemaakt/gezien deze melding.
Wat nu?

Vrgr.
Flip

je moet het volgende doen:

ga naar internet explorer, extra, internet-opties, programma's ,onderaan aangevinkt dat hij moet controleren of internet explorer de standaard browser is?

Zo niet, dan dit aanvinken.

je kan nu weer de linken die via de e-mail binnenkomen gewoon aanklikken zodat ik gelijk op die site kan komen

Het antwoord van Thomas Jan levert een link van Support Microsoft op: ik heb de korte bestandsnamen veranderd in lange bestandsnamen en de links werkten, maar opnieuw opgestart zijn ze weer kort, dus....
Is daar wat aan te doen? Kan je niet ergens standaard op lange bestandsnamen inschakelen?

Via de veranderingen in de bestandsoverdrachtprotocollen gingen de links werken. Hoe zit dat vor inloggen bij andere homepages? Reageren die ook op deze aanpassingen of moet die URL's voor elke homepage die ik standaard wil benaderen (bijv. Postbank e.d.) ook aanpassen?

Is er nog aanvullende info hierover?
Dank voor de suggesties.
Flip

Mogelijk heeft dit niets met je probleem te maken maar dit viel me op:
Gebruik Anti-vir en Zone-Alarm en Norman
Dus je gebruikt 2 AV's? Eèn is voldoende, meerdere Antivirusprogramma's kunnen elkaar heftig in de weg zitten/problemen veroorzaken en je pc zelfs onbeschermd laten.

Probleem opgelost door IE eraf te gooien, overgestapt op Firefox en alles werkt weer.
Gr.
Flip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan