Links werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn10

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Als ik bij bijv. marktplaats een onderwerp in de linkerkolom aanklik dan gebeurt er niks. Ga ik op het onderwerp staan en klik met de rechtermuisknop en kies openen in een nieuw venster doet hij het wel. Wat kan ik doen om dit gewoon met een klik op de link de gevraagde pagina te kunnen zien. Ik heb firefox ook wel op de computer maar ik vindt deze lastig omdat je telkens op pagina verversen moet drukken om nieuwe dingen te kunnen zien. Als ik mijn website update dan zie ik dit bij firefox niet meteen.

Een ander vraagje, ik doe de site van onze basisschool en heb nu het probleem (ook weer met IE ) dat scrollen op de pagina bijna niet gaat. De pagina gaat maar met mm. per sec. naar beneden en met firefox gaat dit als een seer. Zie bijv de volgende pagina:http://www.xs4all.nl/~sch76423/ en klik dan op actueel. De pagina die dan komt scrolt dan zeer langzaam naar beneden.

Ik heb precies hetzelfde probleem bij Marktplaats (als ik een link aanklik reageert hij niet, "fout op pagina", maar met de rechtermuisknop kan ik de link wel in een nieuwe pagina openen) en kan ook maar niet ontdekken wat ik verkeerd doe !!!

By Lycos Mail heb ik hetzelfde probleem : zodra er een pagina van buiten Lycos in het main frame opent, doet het menu frame niets meer.....

Ik hoop dat er iemand een antwoord heeft !

Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en nu werkt alles wel weer, wel een omstreden methode maar scheelt weer een hoop ergenis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan