topdrop
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2006
ik heb afgelopen maandag een linksys wrt54gl gekocht maar als ik hem aansluit dan krijg ik geen internet verbinding via LAN en/of wifi maar ik kan wel andere pc's zien met gedelde bestanden(sharedDocs), ik heb die router gekocht omdat ik draadloos wil internetten op m'n nieuwe laptop.
normaal gebruik ik een sitecom dc-202 router achter mijn livebox maar nu wil ik de linksys vervangen door die sitecom router.
ik zit te twijfelen of het aan mijn lokale ip adres kan liggen van mijn livebox die is het zelfde als de linksys (192.168.1.1) en in het installatie cd bij stap 8 wordt er isp,dns1,dns2 enz. gevraagt daar kom ik ook niet verder, ik weet niet waar ik dat kan vinden.
kan iemand mij helpen waar het fout kan zitten ?? of is het combinaie niet goed met de livebox en linksys ??
Groeten,topdrop
P.S. hulp via msn mag ook vraag daarvoor mijn msn adres in prive bericht
normaal gebruik ik een sitecom dc-202 router achter mijn livebox maar nu wil ik de linksys vervangen door die sitecom router.
ik zit te twijfelen of het aan mijn lokale ip adres kan liggen van mijn livebox die is het zelfde als de linksys (192.168.1.1) en in het installatie cd bij stap 8 wordt er isp,dns1,dns2 enz. gevraagt daar kom ik ook niet verder, ik weet niet waar ik dat kan vinden.
kan iemand mij helpen waar het fout kan zitten ?? of is het combinaie niet goed met de livebox en linksys ??
Groeten,topdrop
P.S. hulp via msn mag ook vraag daarvoor mijn msn adres in prive bericht