Linksys Cisco WAG120N met XS4ALL abbo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

qxserver

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Hallo,
vandaag heb ik een nieuwe modem+router gekocht (linksys wag120n) omdat mijn oude speedtouch 510 te oud was geworden. Nu heb ik alles netjes aangesloten maar ik krijg geen verbinding met het internet , nu is mijn vraag eigenlijk is mijn lijn niet geschikt voor dit modem+router of heb ik verkeerde instellingen gebruikt?.Ik heb een internet abonnement van xs4all. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en als jullie nog iets moeten weten wat nog niet duidelijk is, vragen aub:D. Verder hieronder nog een screenshot van de instellingen die nu heb: http://imageshack.us/photo/my-images/825/instellingen.png/
Ik heb ook al de Lijnmodus veranderd van ADSL naar ADSL2 en weer naar ADSL2+ maar niks werkt tot nu toe

alvast bedankt!:o

Laatmaar ik weet het al ik heb een Annex A modem terwijl het Annex B moet zijn:shocked:

Je hebt een ISDN lijn? Dan moet je inderdaad een annex B modem/router hebben. Kun je niet via XS4ALL een Fritzbox aanvragen? Dat kon ik pas wel met het verlengen van mijn abonnement. De Fritzbox vind ik ook beter dan Linksys of Speedtouch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan