Linksys/Compaq/HELP?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SylviaJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Wie heeft er ervaring met het installeren van een compaq pressario in combinatie met een linksys wireless networkcard?

De pc werkt op zich prima, maar zodra men op internet wil inloggen crashed de pc en reageerd nergens meer op (ook niet ctrl/alt/del)
Er is mij verteld dat dit een hardware probleem is, weet iemand hoe dit is op te lossen?

probeer NIC in een andere slot te plaatsen, kan helpen

Dank je voor je reactie, maar kan je die misschien nog wat verduidelijken? Ik ben niet erg handig met computers moet ik eerlijk toegeven....
Heb al wel nwe drivers laten downloaden etc, maar niets schijnt te helpen

Wat is NIC?

Linksys wireless netwerk kaart moet in een PCI slot in je PC geplaatst worden ( Na installeren van drivers).

als je die soort problemen krijgt, dan zou ik netwerkkaart eerst in een andere slot in je PC plaatsen en even kijken in je apparaten beheer (kom je via configuratie scherm-systeem-hardware) of geen conflicten zijn.

ik heb hier een linksys router, een Compaq PC en linksys netwerkkaart , geen problemen

En als ik dan bij hardware ben, kies ik dan device manager of hardware profiles?

Tja, ik weet ook niet wat het probleem is, ikzelf gebruik een laptop i.c.m. linksys en heb ook geen problemen (is allemaal voor mij gedaan) maar de 2e gebruiker van draadloos heeft een nwe pc en daarbij werkt het niet.

Maar het kan bijv. niet aan de soort kaart liggen?

weinig kans dat kaart defect is, Compaq, HP en Dell werken goed met Linksys samen,

kijk bij device manager

wat je nog zou kunnen proberen is BIOS instellingen op fabrieks instellingen terug zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan