Linksys probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monzi

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Gisteren geprobeerd om de firmware up te graden. Stom dat ik ben heb ik dit draadloos geprobeerd en ja hoor, verbinding viel weg en mislukt. Nu heb ik alles van stroom af en opnieuw opgestart etc, brand het lampje van het draadloos verzenden en power niet meer. Bekabeld geprobeerd in de router te komen, probeert verbinding te maken, identificeren en dan stopt het. Er staat: Beperkte verbindingsmogelijkheden.

Kom dus niet meer op mijn router. Linksys WRT54G2 en draai het onder Vista. Heb ook al geprobeerd ipconfig release, flush dns, renew etc. Maar omdat ik simpelweg niet op de router kom ben ik bang dat deze router niet meer te gebruiken is? Aangezien die firmware upgrade waarschijnlijk mislukt is?

Iemand die mij kan vertellen of dit de oorzaak kan zijn of moet hij door middel van een reset het wel gewoon doen?

Ik ben vandaag de hele dag nog even online via het werk, dus ik reageer snel. Mocht er geen oplossing gevonden zijn, ga ik na werk gelijk een nieuwe router halen.

Bij voorbaat dank voor de reactie!

Probeer de router een hard reset te geven door het achterknopje met een pen een aantal seconde in te drukken.

Als de power dan nog niet aan gaat is deze kapot.

Hmm.. Dat is k*t.. Komt waarschijnlijk omdat ik hem dus draadloos geprobeerd heb.. Bij die nieuwe wil ik dezelfde third party firmware er op.. Lukken deze dingen ALTIJD wired of is dat ook nog geen garantie?

Welke nieuwe is aan te raden? Ben een Ziggo gebruiker met 22mbit down, 4mbit up..

Gebruik zal worden gemaakt van laptop, linux apparaat, printer.. Die dus als netwerk dienen te fungeren..

update doe ik het liefst altijd via een netwerkkabel.

Linksys is over het algemeen een prima merk.

Linksys N of G? Wat is beter.

Heb de Linksys WRT120N op het oog. Die 160 zie ik ook staan, maar lees wat slechte reviews + ben bang dat ik die niet eens nodig ben met mijn eisen.

Omdat ik geen statische ip's kon instellen via die wrt54g2. Vreemd, maar ik zou niet de enige zijn die dit probleem heeft met dit apparaat. Vandaar dat ik er ddwrt op wou zetten. En ja ook de juiste qua revision etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan