Linksys router en bbnet modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fee66

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2005
Sinds kort heb ik adsl2 en telefonie van fiberworld via bbnet, het gaat goed als ik het modem verbind via een rechtstreekse lijn. maar zodra ik de router er tussen hang valt de verbinding met internet om de paar minuten weg, ik krijg hem dan wel weer opgestart via ipconfig /release enz. maar dan doet hij het weer een paar minuten en valt hij weer weg.
Als ik mijn adsl verbinding direct via de router laat lopen heb ik geen problemen meer, helaas is dit geen optie i.v.m. het telefonie gebeuren heeft iemand een oplossing.

router: linksys wireless-g wag354g:confused:

Welke modem/router gebruik je nog meer of is de linksys ook een modem en router ?

modem van bbnet en linsys router

Het is een modem van bbnet die oranje??? en een linksys router model wireless g wag354g. tevens modem en router.

Zoals ik al zei, als ik alles via de router laat lopen gaat adsl 2 als een raket, maar zodra ik de modem ertussen zet vliegt internet er elke keer tussenuit.
gr.

Oranje modem

Ja dit is het modem, hoe kan ik zien of hij bridged staat.
Kan ik zoiezo dit modem benaderen?

thx

gebeld met leverancier, volgens hun staat de laatste firmware erop.

Geef eens een uitdraai van ipconfig /all en plaats die op het forum.Als je namelijk direct je externe ip op je eerstvolgende apparaat doorkrijgt dan kun je modem niet benaderen in deze form.

Thanks thanks thanks

Uitstekende hulp gekregen van je, volgens mijn doet hij het nu uitstekend.

Mocht het niet zo zijn dan meld ik me wel weer.

Nogmaals dank.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan