linksys Wireless-g broadband router

Status
Niet open voor verdere reacties.

saadan

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2001
Ik gebruik voor mijn draaloze internet, linksys Wireless-g broadband router.

Elke keer als ik mijn computer opnieuw opstart moet mijn internet verbinding herstellen.
Hoe kan ik mijn internet verbiding instellen dat ik dit niet meer hoef te doen.

internet verbinden

bedoelje dat jou pc een netwerk adres moet krijgen?
dit is standaard zo, of je moet je pc instellen met een static ip adress.
of bedoel je wat anders? zo ja iets meer uitleg graag.
gr diederik

wat ik bedoel is dat ik elke keer mijn internet verbiding moet herstellen als ik mijn computer opnieuw heb opgestart, ik moet elke keer op het netwerk icoontje internet verbinding maken/ herstellen

Normaal gesproken zou je meteen kunnen internetten. ik hoop dat dit duidelijk is zo.

Kijk bij Start -> Instellingen -> Netwerkverbindingen -> [rechtsklik op je draadloze netwerkverbinding, en kies Eigenschappen]. Klik daarna op knop Configureren.
Kijk of er bij de opties van je draadloze netwerkkaart iets mogelijk is in de sfeer van Always on.

Daarnaast zou je (in het geval je een configuratiehulpprogramma hebt gebruikt om een verbindingsprofiel in te stellen voor toegang met je router) dáár eens kunnen kijken of een vergelijkbare optie beschikbaar is.

Tot slot moet je (zekerheidshalve) in Apparaatbeheer (Start -> Uitvoeren -> Devmgmt.msc) het volgende doen:
1. Indien PCI-kaart of ingebouwde draadloze netwerkkaart: Dubbelklikken op je netwerkkaart in sectie Netwerkadapters, tabblad Energiebeheer kiezen, en daar Windows mag .... energie te besparen UITvinken en op Ok drukken
2. Indien USB draadloze netwerkkaart in de sectie USB controllers op alle xxxHub of xxxRoot Hub of xxxHoofdhub dubbelklikken, tabblad Energiebeheer kiezen (indien beschikbaar), en daar Windows mag .... energie besparen UITvinken en Ok drukken.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan