Linksys wrt54g router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Vandaag een overstap gemaakt van KPNPlanet naar Consepts ICT en probleemloos op internet via het bijgeleverde Linksys AM200 modem.
Alleen doet het volgende probleem zich voor:
ik had een Speedtouch modem, hierop aangesloten een wireless router van Linksys wrt54g en alles werkte prima. Zowel draadloos als bedraad.
Nu heb ik het Linksys AM200 modem met 1 ethernet uitgang verbonden met de internet ingang van de Linksys router Op de router heb ik nu mijn desktop aangesloten maar zowel het internet bedraad als draadloos werkt niet meer.
Bij netwerkverbindigen staat netjes dat hij verbonden is, ook de wireless verbinding maar ik kan met beide niet op internet.

Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen volgen en wie kan mij a.u.b helpen:confused: wat doe ik verkeerd:o

Heb je de router ook opnieuw ingesteld met betrekking tot je nieuwe provider????

Bedankt voor de super snelle reactie's!

Bertus via het "tekstuitleg artikel" hoe de router in te stellen heb ik nogmaals gecontroleerd en geen fouten kunnen ontdekken. Alleen wat Palomino schreef: de router instellingen van mijn nieuwe provider, dat begrijp ik even niet. Wat moet ik instellen?

Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik nu met de nieuwe provider ADSL2 heb via het BBnet?

Ik ben in beide gevallen wel verbonden, zowel LAN als WAN maar kan niet op internet.

Wie wilt mij helpen a.u.b.:(

Kpn planet gebruikt een vast ip adres met wachtwoord.
Als jouw nieuwe provider dat niet heeft heb je al een probleem.

Snappie snappie

Ik ben er achter: deze router/acces point is niet geschikt om te gebruiken op het BBned achter het Linksys modem.
Ik heb een nieuw wireless modem gekocht Linksys WAG200G-EU geinstallerd en het werkte direct zonder enig probleem.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan