Linksys WRT54G

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterInsane

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Ik heb dus volgend probleem:
http://www.utorrent.com/faq.php#Special_note_for_users_with_Linksys_WRT54G_GL_GS_routers
denk ik althans, het downloaden met uTorrent gaat gigantisch traag, normaal gaat het rap en nu ja... als ik uTorrent aanleg kan niemand op het netwerk nog een site open doen...
Dus vraag ik aan jullie of dit werkelijk het probleem is en wat en hoe ik hier moet aan beginnen want ik snap niets van die site eerlijk gezegd...

ik heb een Linksys WRT54G en Firmware Version: v2.00.8 ...
heeft iemand hier ervaring mee?
alvast bedankt

Ik denk dat je dat probleem niet hebt, want jouw type Linksys zeg je is een normale WRT54G en in het genoemde topic gaat het over de GL of GS versie met alternatieve firmware.

Volgens moet je gewoon de juiste poorten openen en forwarden.
Op onderstaande site is precies te lezen hoe (in het Engels). Kies portfowarding, dan je routertype (dus Linksys WRT54G) en het programma dat je gebruikt (Utorrent), dan wordt het stap voor stap uigelegd.

www.portforward.com

er staat al een poort open,
op die site staat"Special note for users with Linksys WRT54G/GL/GS routers"
dan veronderstel ik dat die van mij er ook tussen zit? of niet? :confused:

Er staat ook:
The following note does NOT apply to WRT54G/GS v5 and up!
Vergewis je dus van welke versie jij hebt.
En wat betreft de alternative firmware, dat is geheel op eigen risico.

Ook staat er te lezen "here are severe problems with them when running any P2P app", dus zou je zeggen dat je met andere p2p programma's ook problemen zou moeten krijgen.
Is dat ook zo?

enkel bij torrent app voor zover ik weet, maar dit is dan ook het enige programma die met zoveel andere peers tegelijkertijd in verbinding staat dacht ik? nuja het klinkt alsof het redelijk veel risico inhoud, ik zal het zo laten denk ik, lijkt me het veiligst...
bedankt in ieder geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan