thomaskoelen
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 sep 2009
Ik heb al een tijdje een Linksys tussenrouter (ik weet niet of je dit zo noemt maar het is een kastje waar je een kabel van je officiële modem naar toe linkt en dan zendt het kastje het signaal uit zodat het sterker is.) In deze router zitten ook een aantal internetpoorten. Ik heb vandaag een UTP kabel naar mijn kamer gelinkt, de kabel werkt (UTP cable tester). Als ik nu de kabel in de computer doe is er een internet verbinding met het linksys modem van 100MB per seconde. Als ik nu verbinding met het internet wil maken lukt er iets niet, de Standaard-Gateway is offline. Bij eigenschappen van mijn UTP pc poort TCP/IP (ik weet niet hoe je dit noemt, bij de LAN-Verbinding druk ik op eigenschappen en dan TCP/IP selecteren) heb ik alles op automatisch staan. Dit zou toch moeten kloppen? Toch heb ik geen Internet-verbinding.
* Heb je een adsl of kabel aansluiting: Kabel.
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98): XP.
* Gebruik je een firewall en zo ja welke: Geen.
* Welk merk en type router of modem gebruik je. Versatel/Linksys
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . Nvidia networking controller
Groeten Thomas
* Heb je een adsl of kabel aansluiting: Kabel.
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98): XP.
* Gebruik je een firewall en zo ja welke: Geen.
* Welk merk en type router of modem gebruik je. Versatel/Linksys
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . Nvidia networking controller
Groeten Thomas
Laatst bewerkt: