linkury smartbar laat internet explorer vensters vast lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

haribald

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
hallo luitjes,

sinds enige tijd heb ik het probleem dat vensters van mijn IE browser zomaar vast blijven zitten dan lijkt het net alsof er weer een internetstoring is maar dat blijkt niet het geval te zijn.

ik krijg een venstertje dat me vertelt dat smartbar niet geopend kan worden etc.
door in de zoekbalk smartbar in te typen krijg ik een gevonden bestandje genaamd:
15d105a.msi te zien....
door bij de eigenschappen van dit systeembestand te kijken zie ik dat het van Linkury Inc. is en met messenger plus te maken heeft (messenger plus community)
aangezien ik altijd alle vinkjes op uit zet als ik een upgrade doe van mesenger plus (of wat dan ook) omdat ik die reklamevervuiling en barren niet wil vraag ik me af hoe ik aan die smartbar ben gekomen....

eigenlijke vraag is hoe kom ik ervan af kan ik dit bestandje zonder meer deleten of creeer ik dan een ramp. en zoja blijft er dan niet nog meer staan dat weg moest??
het probleem wordt niet door scanners gezien als virus spyware of wat dan ook....

wat kan ik het beste doen om ervan af te komen .....

Oh dat is niet goed. Deze troubleshooter wellicht. Engels.

http://www.linkury.com/faq/linkury/faq_eng.html
:mad:

bedankt voor je reply, echter kon ik niks mee de bewegwijzering die zij gaven is schijnbaar voor een totaal andere windows 7 dan ik heb (ultimate) of zou de engelse win7 qua bediening zo ver afwijken van de nederlandse versie??? :rolleyes:
Ook het sprookje van configuratie prog. openen en bij programmas die linkury verwijderen is onzin want er was nergens zulk een vermelding te vinden; volgens mij ziekn ze je alleen maar door net te doen alsof je hun proggie zo eenvoudig zou kunnen verwijderen.

ook de tweede helft van die FAQ was niet eens open te maken heel raar.....!!

ik heb nu besloten en ook gedaan... het register geopend en naar linkury gezocht daar stond een map in met de naam Linkury die heb ik verwijderd evenals de map in programdata en het msi bestandje... (niet de map program files) en nu maar hopen dat hij ook weg blijft en/of inactief....:thumb:

Ja inderdaad die 2e helft was niet te openen, waarom weet ik ook niet, maar in ieder geval blijft het e.e.a. werken. Bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan