Linux dedicated server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparkey

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Hallo,

Ik heb een vraagje:rolleyes: over mijn dedicated server. Hij is helaas linux om dat windows nogal duur was en dit mijn eerste keer is. Ik heb alles geinstaleert zodat mijn private server zo moeten werken(Daar gaat het niet om) maar ik heb 1 error als ik hem op wil starten.

Code:
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: org.slf4j.LoggerFactory
   at net.sf.odinms.net.world.WorldServer.<clinit>(WorldServer.java:51)
   at java.lang.Class.initializeClass(libgcj.so.7rh)
Dat is mijn error.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt,

Sparkey

java.lang.NoClassDefFoundError

dwz dat hij een bibliotheek of een deel van je programma niet kan vinden. Dat heeft niets met linux of windows te maken eigenlijk. java start op met een classpath, dat is een verzameling directories waar hij zoekt naar .jar/.war/.class bestanden met daarin klassen die hij moet gebruiken. Klassen moet je zien als bouwsteentjes van een programma. Het programma dat jij op die server wilt draaien heeft dus nog extra bibliotheken nodig die je moet installeren

Okee bedankt. Ik heb de source en de rest direct gekopieerd van mijn windows pc(die het wel doet) Java op mn dedi geinstaleert en vervolgens strenght files geregeld maar ik blijf deze error krijgen iemand die mij miss kan helpen?

Welke linux distro draait die dedicated server en kan heb je toegang tot de root account? Misschien kan je via die weg extra pakketten installeren die je nodig hebt. Welke java server gebruik je? Ikzelf heb alleen ervaring met Tomcat

Welke linux distro draait die dedicated server en kan heb je toegang tot de root account? Misschien kan je via die weg extra pakketten installeren die je nodig hebt. Welke java server gebruik je? Ikzelf heb alleen ervaring met Tomcat

Java server hmmm iets van JRE en Java Development Kit ofzo. Ik heb linux met fedora 6 en plesk. Ik heb nog een maat die die dedicated server helemaal had geregeld dus hij snapt beter wat je bedoeld dan ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan