Linux en Hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit heb ik gedaan dat is de handleiding van die persoon maar het probleem is als ik alt F2 intoest krijg alleen zoek balkje
Da's de zogeheten Launcher, je kunt daar de naam van een programma intikken om het te openen. In dit geval het programma Konsole.

Overigens, welke versie van Mint gebruik je? Als ik zo eens naar die handleiding kijk dan lijkt me dat hij de KDE versie gebruikt, als jij dat niet doet dan zullen sommige dingen inderdaad anders zijn.

EDIT: Dit is vreemd, die handleiding lijkt hier vandaan te komen, het Opensuse forum, als jij een handleiding voor Opensuse in Mint (wat je eerder zei te gebruiken) probeert te gebruiken dan verbaast het me niet dat dat niet lukt.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik linux mint 13 en dat zal het het inderdaad anders zijn als die handleiding van een ander soort besturing is

Tja, je zult toch moeten aangeven wat je gebruikt!!
Ik gebruik ook Mint 13 en dat werkt iets anders dan Suse, maar het werkt wel weer hetzelfde als Ubuntu.

Daarom ,lees jezelf eens in, zou makkelijker zijn, Je wilt nu alles voorgekauwd hebben en dat is wel aardig, maar dan zul je met goede vragen moeten komen plus dat je precies verteld wat je gebruikt, wat voor een pc je hebt (is soms handig als het om hardware gaat) enz. enz.

Ik gebruik een hp A670 nl het engiste wat niet werk dat heb ik al opgenoemd

Printer webcam dymo label printer universele afstandsbediening
Native audio controler daar heb ik de software voor nodig service center en controler editor die niet voor linux en trakor pro is er ook niet voor linux

wel erg ingewikkeld om iets te installeren
Onder Linux een progje installeren is veel gemakkelijker dan onder window

Ik werk nu ruim 10 jaar met Linux en ben nog altijd een alternatief tegen gekomen voor een windows progje, maar je moet de manier van denken veranderen. Niet windows denken.
Office, CAD, 3D, DTP, foto bewerking, muziek, ipod overal zijn alternatieven voor

Tip: gebruik Mandriva, Mageia of SuSe i.p.v een ubuntu variant

Maar maak gebruik van een Live-CD om het uit te proberen zonder iets te installeren.

ben ik niet met je eens in windows is makkelijker daar klik je op een .exe bestand en klaar en in linux ben ik nu 7 dagen bezig om mijn scanner aan de praat te krijgen dus hoezo Linux simpeler
Voor de muziek is geen alternatief voor traktor dj ik die is betaald en heb dus een lecenties werkt wel onder linux alleen mijn geluidskaart van native nog niet

Femke98 mijn canon all in one werken draadloos zowel printen en scannen met veel moeite en goed gelezen heb ik heb werkend gekregen.
Alleen niet in de software van Linux skanlite en simplescan niet wat in gebakken zit wat uik daar van begreep zou dat een bug zijn maar goed.
Ik kan scannen met de canon software scangearmp maar nu zou ik daar graag een snelkoppeling van op mijn buroblad hebben kan dat en hoe moet ik dan doen. ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan