Linux eraf, Windows erop

Status
Niet open voor verdere reacties.

fluxert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
Berichten
3
Hallo,

Zoals de title eigenlijk al zegt, ik wil graag linux van deze kleine laptop af, en windows erop.\

Ik zit alleen met een probleempje, ik heb geen windows CD meer ( alhoewel kan die niet vinden)

Kan ik die ergens downloaden?

Ik heb een Windows XP Profesional serial key achter op de laptop staan, dus die kan ik gebruiken neem ik aan?

ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo.


Alvast bedankt voor jullie hulp,
 
Welkom fluxert bij het forum. Iedereen doet met zijn computer of laptop wat hij wil. Heb je een bepaalde reden waarom je Linux eraf wil en opnieuw Windows erop wil.
Kun je van iemand een XP installatieschijfje lenen? Zolang jij jouw serial key gebruikt is dat helemaal legaal.
 
Bedankt, Senioke voor het snelle reageren, ik ben gewoonopgegroeit met windows, en ik blijf het fijner vinden, en makelijker ( vooral omdat me moeder het dan ook begrijpt) en ik heb al aan wat vrienden voor XP schijf gevraagt maar niemand heeft XP, alleen maar vista of hoger, en dat kan deze laptop helaas niet aan.
 
Linux is niet moeilijker dan Windows hoor, maar in het begin moet je er wat aan wennen omdat het er wat anders uitziet. Als je Linux onder de knie hebt , zou het wel eens kunnen zijn dat je windows helemaal zal vergeten.
 
Laatst bewerkt:
Ik misschien, maar mijn moeder niet, en aangezien zij ook deze laptop gaat gebruiken vind ik het pesoonlijk maar ook voor haar fijnom windows erop te zetten.
 
je kan xp voor een habbekrats op marktplaats kopen met licentie
maar kijk wel uit dat je goeie krijgt:p
 
Volgens mij (weet ik niet 100% zeker) kan je via de donkere wegen gewoon (legaal!) Windows XP downloaden. Je betaalt namelijk voor de licentie, en niet voor de CD zelf. Dus als je een versie kan vinden die niet gekraakt is maar gewoon een 1-op-1 kopie is dan is dat volgens mij gewoon legaal.
 
Volgens mij (weet ik niet 100% zeker) kan je via de donkere wegen gewoon (legaal!) Windows XP downloaden. Je betaalt namelijk voor de licentie, en niet voor de CD zelf.

Dat kan inderdaad. Met de gevolgen erbij dat je ook troep mee download.
 
Ik zeg toch 1-op-1 kopie! En ik heb nog bijna nooit een virus gehad op deze manier. Kwestie van kijken naar de reacties, of het een betrouwbare poster is enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan