Linux geluids probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo,

Gelijk weer een probleem, ik krijg geen geluid uit mijn boxen. Linux heeft mijn geluidskaart herkent en geinstalleerd. Alle volume knoppen staan helemaal open. Liedje wordt ook wel afgespeeld maar hoor dus niks. Heb op de site van creative gekeken voor een linux driver maar die hebben ze niet voor mijn type: creative soundblaster live value

iemand een oplossing?

knackje

Edit: Weet iemand of ik ook een grafisch manier is van door je bestanden heen te gaan. Net zoals je dat in windows kan, met de windows verkenner.

Laatst bewerkt:
welke linux gebruik je(mandrake,suse,redhat)?

Dat van dat bladereren door je bestanden kun je doen met konquer(schrijf ik dat goed?) doen.

Hoi hoi

Ik gebruik red hat linux 8. Ik heb het nu voor elkaar gekregen om de test muziekje af te kunnen spelen met geluid. Alleen muziek cd-roms laat ie nog steeds niet horen.

En waar kan ik dat konquer vinden, heb gezocht in het start menu van linux maar staat er niet hoor

knackje

Hallo,

Heb dat programma konquar nu gevonden. ik had geen kde geinstalleerd maar die andere.

Maar hoe kan ik nu een nadere harde schrijf benaderen. IK heb op mijn windows schrijf mp3's staan die ik wil proberen af te spelen. Hoe kom ik daar nu bij

knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan