Linux met Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag leutjebreedbek
De cursor staat te knipperen bij confirm pasword . Tab toets indrukken, en dan kun je op vooruit klikken en zal de installatie verder gezet worden.
 
Hallo,

dat is me niet gelukt. heb het nog maals geprobeerd om van mijn antwoord zeker te zijn maar de vooruit knop en de skip knop die zijn zeg maar zo dat je er niet op kunt klikken:( , moet ik geen code invoeren of dergelijk??
 
Je hebt het paswoord ingevoerd
Om je paswoord te bevestigen , druk je de TAB toets in. Toets links van de A toets met het dubbele pijltje.
Paswoord word bevestigd en dan lukt het niet meer met de TAB toets? Nochtans de ingevoerde paswoorden stemmen met elkaar overeen . (groene vinkje.)
 
ja zover was ik. wachtwoord ingevoerd. wachtwoord herhaald en toen op TAB. maar helaas kom ik dan niet verder . heb ook al geprobeerd om van mijn wachtwoord 'wachtwoord goed' te maken en toen eveneens hetzelfde.
 
Daarom is het zo niet, maar de mogelijkheid mag niet uitgesloten worden , dat er bij het branden een foutje gebeurd is en schijfje niet goed gebrand werd.
Brand eens een nieuw schijfje en laat eens horen of de installatie dan wel lukt.
Hoeft het persé Ubuntu te zijn. Kubuntu en PCLinuxOS zijn ook goede linux versies.
Zelf vind ik PCLinuxOS zeer goed voor beginnende linux gebruikers.

http://www.pclinuxos.nl/
 
Beste,

het is mij nog niet gelukt. steeds kwam ik niet verder.
ik heb over de hele schijf maar Windows geinstalleerd en probeer eerst met Wubi.exe Linux te installeren. en anders kreeg ik nog de tip Mint te installeren. dat kan ik nog uitzoeken en proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan