Linux Mint verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
188
Hallo ,ik heb een probleem, het volgende, i heb een nieuwe HD geplaatst en eerst een W 7 Ultimate geïnstalleerd en beviel me niet en toen Linux Mint geïnstalleerd, maar nu heb ik W 7 Home, maar nu het probleem ik kan niet in de windows installer komen, want als ik de computer afsluit en dan weer opstart met de DVD er in start hij gewoon weer Linux op in plaats van de windows, hoe kom ik daar in om mijn partities te wijzingen om mijn w 7 te installeren, of moet ik de C schijf formateren en zo ja hoe, want Lunux heeft een heel ander configuratie scherm
 
-- Dan gaan we ook niet proberen te helpen --
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk ik ga het eens op een ander forum proberen want op het ander forum, (wat blijkt het zelfde) ik wil een gewone uitleg om dit op te lossen in het Nederlands en niet te technisch, ik ben geen techneut en wil dit zelf oplossen om mijn Windows weer terug te krijgen
 
Ik weet niet wat je bedoeld, als ik de W7 DVD in de speler doe dan start hij gewoon Linux op in plaats van mijn DVD W7, ik neem aan dat hij dan een melding geeft war ik dan moet doen om hem te installeren
 
JE GEEFT GEEN INFO.
M'n sig, wat begrijp je daar niet van, hardware vroeg ik ook al op het andere forum al 2 x maar het zeker geheim ofzo.......
Topicstarters, er zullen hier maar weinig helderzienden aanwezig zijn dus geef je OS en uitvoering plus merk en type moederbord of merk en type PC of laptop op en voor andere problemen, informatie graag.
Hoe wil je dat we helpen zonder dat je info geeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan