Linux of Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

bezoeker

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Wie kan mij vertellen wat beter is:
Linux of Windows. Ik weet wel dat Windows duurder is.

Wie weet ook hoe de applcatie heet die Thumbnail ondersteunt?

Bij de ene provider doet hij het wel en bij de andere provider niet.

Met vriendelijke groet,

Bezoeker

Als je wat met linux wil experinteren dan zijn er nog steeds distributies zoals Knoppix die volledig draaien vanaf de cd-rom en dus niets installeren op je HD. Gewoon pc opstarten met Knoppix cd en voila...
Als je echt met linux aan de slag wil, raad ik Mandrake of Fedora aan om mee te beginnen.

Een antwoord geven op wat het best is kan ik niet, het hangt allemaal af wat je zelf verwacht en zelf gewoon bent...

wel is linux veel veiliger, omdat er in Windows nogal wat lekken zitten, waarop virusschrijvers hun virus op bouwen. Het is jou keus, weeg ze tegen elkaar af, en zie wat eruit komt. Als je windows vaak genoeg update, en goeie software hebt qua beveiliging is er niks aan de hand:thumb:

Geplaatst door Eaglethunder
wel is linux veel veiliger, omdat er in Windows nogal wat lekken zitten, waarop virusschrijvers hun virus op bouwen. Het is jou keus, weeg ze tegen elkaar af, en zie wat eruit komt. Als je windows vaak genoeg update, en goeie software hebt qua beveiliging is er niks aan de hand:thumb:

In linux zitten ook zat lekken. Een groot punt is dat het meerendeel Windows gebruikt en dat veel interessanter is om 'aan te vallen'.

uhu, ook omdat daardoor 90% van de computers plat kan gaan liggen. Sorry had linux verwisseld met mac:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan