linux Suse 7.0 fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

brownmouse

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
hallo ik heb een vraag.
ik heb gisteren linux geinstaleert(suse 7.0)
maar ik heb perongelijk bij beeldscherem instellen X11 uitgezet.
en als volg kan ik helemaal niks meer als ik de pc opstart dan geeft ie alleen text aan en 2 fouten.
en als ik dan w8woord van root doe dan geeft is dit aan "(Repair FileSystem) # "
wat kan ik hier tege doen ik heb gebrobeer om opnieuw van cd te instaleren maar dat wil die dus ook nie meer ik zit nu dus helemaal zonder pc

pleaz help me snellllllllllll???
bvd timo

Waarom suse 7.0 deze is echt stok oud iets van een 8 jaar. Hier weet niemand meer iets van.
Gebruik liever een modernere versie suse 10.2 of ubuntu 7.04

Waarom suse 7.0 deze is echt stok oud iets van een 8 jaar. Hier weet niemand meer iets van.
Gebruik liever een modernere versie suse 10.2 of ubuntu 7.04

sorry maar als je hem 8 jaar oud vind dan ben jij 1 mill hij is net 5/6 jaar.
en ik heb deze terug gevonden en dat maakt uit die ouwe

Ik had even wat gegokt en zat er toch niet ver naast hij is gereleast op 27-09-2000
dus 7 jaar.
Ik zeg dat je beter een nieuwe pakt, trouwens je krijgt geen security updates meer op die 7.0 .
En zeg me niet dat er geen bugs in zitten die zijn er wel degelijk. Sommige zelfs zo erg dat de root account te kraken is.
Trouwens vijf jaar geleden was er al suse 8.1 en tussen 7.0 en 8.1 zijn er al 5 versies geweest dus ...

Je gaat ook sneller antwoorden krijgen en minder problemen krijgen als je een nieuwere versie gebruikt.
En het is trouwens niet altijd zo dat een oude versie altijd sneller is als een nieuwe.
bij ubuntu is er zelfs bij de laatste 2 releases een snelheidsverbetering geweest

Laatst bewerkt:
Lamp heeft vreselijk gelijk.
SuSE 7.0 is technisch verouderd en inmiddels gewoon onveilig te noemen, dat wordt al jaren niet meer bijgehouden.
Pak een nieuwe versie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan