Linux textbestand naar windows transporteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nightshade

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Ik heb op een Linux computer op m'n stage bedrijf een verslag gemaakt.
Deze computer kan helaas op het moment niet op een printer aangesloten worden of internet.

Heeft iemand een idee hoe ik dit text bestand naar mijn thuis computer kan krijgen?
Ik heb het bestand op m'n MP3 speler gezet als USB-stick. Maar als ik hem hier inplug zie ik of het bestand niet, of ik krijg een .ODT bestand die ik niet met word en ook niet met kladblok kan openen. Ja het kan wel maar dan krijg ik allemaal vage tekens en codes.

Weet iemand een manier hoe ik dit kan oplossen?

Is het bestand in Open Office Writer gemaakt? Dan kan je het op je werk opslaan als Word bestand. Je kan natuurlijk ook Open Office op je pc thuis zetten. (het is even een hele download maar het werkt heerlijk.

deze converter kan je file omzetten naar een word bestand
of je gebruikt deze add-in voor word

Laatst bewerkt:
Je hebt een bestand in openoffice gemaakt, je kan of een plugin voor microsoft office downloaden of het bestand converteren met behulp van een programma.
Let op dat je mogelijk wat opmaak kwijt raakt.
als je versie al helemaal af is en alleen nog maar geprint hoeft te worden kun je het beter in openoffice opslaan als pdf. Dan kan je het later in een andere pc openen met een pdf readr (acrobat bijvoorbeeld) en dan printen. Dan raak je geen pmaak e.d. meer kwijt en weet je zeker dat het er zo uitkomt als je gemaakt had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan