Linux Ubuntu

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Als ik in de winkel een usb stick koop, kan ik hier dan linux ubuntu besturingssysteem op downloaden? Hoor het graag van jullie.

Groet,
Reindert

Coen,

Kan je zo`n usb stick kopen waar het linux ubuntu al op staat en dat je zo in je pc kunt prikken en gebruiken? Hoor graag het antwoord en waar je het zou kunnen kopen.

Groet,
Reindert

Coen,

Kan je zo`n usb stick kopen waar het linux ubuntu al op staat en dat je zo in je pc kunt prikken en gebruiken? Hoor graag het antwoord en waar je het zou kunnen kopen.

Groet,
Reindert

Ik heb geen idee of je ubuntu op een usb - stick kan kopen, maar je hebt op het internet allesinds genoeg tutorials waarop uitgelegd wordt hoe ubuntu (en eigenlijk elke linux distributie) op je USB stick te krijgen:

Google -> Ubuntu usb stick

Genoeg hits

Ik ga dat wel op mijn gemak bestuderen wat er hierover op deze site verteld wordt over ubuntu van linux. bedankt voor je antwoord.

Groet,

reindert

Wat zou er gebeuren indien je een live CD ISO image op een USB zet en dit dan boot ???
Wat zou er gebeuren indien je een live CD copieert naar een USB stick en deze dan boot???
Heb het zelf nog niet getest maar kan een leuk projectje zijn :p
Voor zover ik weet heeft Ununtu geen live CD maar kijk eens op www.knoppix.org deze doet niets anders dan Linux op CD:thumb:

O ja op stick kant en klaar
http://www.pendrivelinux.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan