Linux verwijderen/ XP instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Berichten
347
Eh ja,

Misschien is deze vraag te simpel om waar te zijn maar toch...:rolleyes:

Ik heb een nieuwe computer besteld met als besturingssysteem Linux. Deze wil ik graag verwijderen om te vervangen door XP. Eh en nu het simpele: hoe verwijder ik Linux?
Is een simpele c:/format c ...(zoiets was het toch?) voldoende?

Alvast bedankt op een misschien erg simpele vraag;):thumb:
 
Lol, dat is dan nog simpeler dan ik dacht en Linux is er dan af? Sorry dat ik je dat moet vragen als 'Linux-fan' :rolleyes:
 
als je op de normale manier xp installeert is linux eraf.
 
hallo,
dit wil ik dus ook graag, heb net een minilaptop gekocht acer aspire one met linux.
maar er kan geen cd in, dus hoe kan ik xp er dan opzetten?
heb wel nog ee pc met cd driver erin, kan ik die minilaptop op de pc aansluiten ofzo?
hoe gaat zoiets?

alvast bedankt, vr gr christina

Eh ja,

Misschien is deze vraag te simpel om waar te zijn maar toch...:rolleyes:

Ik heb een nieuwe computer besteld met als besturingssysteem Linux. Deze wil ik graag verwijderen om te vervangen door XP. Eh en nu het simpele: hoe verwijder ik Linux?
Is een simpele c:/format c ...(zoiets was het toch?) voldoende?

Alvast bedankt op een misschien erg simpele vraag;):thumb:
 
hallo,
dit wil ik dus ook graag, heb net een minilaptop gekocht acer aspire one met linux.
maar er kan geen cd in, dus hoe kan ik xp er dan opzetten?
heb wel nog ee pc met cd driver erin, kan ik die minilaptop op de pc aansluiten ofzo?
hoe gaat zoiets?

alvast bedankt, vr gr christina

Nee

Je moet een usb cd speler kopen.
 
is dat duur?
en ik hoor van iemand dat de minilaptop dan traag gaat lopen met xp.
zie hieronder, kan xp hier fatsoenlijk op lopen?

Processor Intel Atom - N270 Kloksnelheid 1600 MHz Besturingssysteem Linpus Linux Lite Intern geheugen 512 MB DDR2 Harde schijf 8 GB Mediastations Nee Beeldscherm 8.9 inch WSVGA CrystalBrite LED TFT Breedbeeld Resolutie 1024 x 600 pixels Videokaart Intel Graphics Media Accelerator 950

alvast bedankt, vr gr christina


Nee

Je moet een usb cd speler kopen.
 
is dat duur?
en ik hoor van iemand dat de minilaptop dan traag gaat lopen met xp.
zie hieronder, kan xp hier fatsoenlijk op lopen?

Processor Intel Atom - N270 Kloksnelheid 1600 MHz Besturingssysteem Linpus Linux Lite Intern geheugen 512 MB DDR2 Harde schijf 8 GB Mediastations Nee Beeldscherm 8.9 inch WSVGA CrystalBrite LED TFT Breedbeeld Resolutie 1024 x 600 pixels Videokaart Intel Graphics Media Accelerator 950

alvast bedankt, vr gr christina

Dat moet lukken hoor.

Ik heb geen gedacht van hoe duur dat een usb speler is. Het hoeft geen dure te zijn hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan