Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan wel kloppen. Heb zelf mandrake versie 9.2, 3 cd's in totaal.Geplaatst door gekky29
ben nu mandrake versie 10 aan het downloaden
is 3 cd`s :8-0:
klopt dat
Geplaatst door Elisa
De Mandrake 9.2 wordt gratis geleverd bij een tijdschrift dat LinuxStarter/2004 heet.
Uitgebreide handleiding en eenvoudige installatie
Ik geloof je. By the way, thanks voor je tip. :thumb:Geplaatst door Elisa
Maar..........het is echt heel duidelijk omschreven.
Nee, geen freeware. Heb moeten kopen. Er is hier bij Helpmij jammerlijk geen "bloos"-icoontje te vinden, anders zou ik het hier geplaatst willen hebben. Anders dit dan maarGeplaatst door Elisa
Is dat ook een freeware Dennis? Ik heet wel geen Gekky maar ik probeer wel graag alles uit :love:
Volgens mij geldt dat voor alle Linux distro's. Eerder had ik het al over het bestand httpd.conf gehad. Met dit ene bestand kun je een Linux webserver(Apache) opzetten.Geplaatst door Elisa
Eén van die Linux versies is heel goed voor het opzetten van een server. Weet iemand dat soms?
hahaha, echt wel.Geplaatst door Elisa
Volgens mij is het trouwens meer werk om die oude pc een plek te gevendan Linux er op te zetten.
Geplaatst door Elisa
Mijn oude pc moet weer neergezet worden en dan gaat ie er aan
Allereerst: Mijn vorige reactie was even te laat, was namelijk even weg.Geplaatst door Elisa
Bedankt voor die Apache tip!
Trouwens blozen kan...![]()
![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.