Listbox vullen met bestanden uit een folder werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom gebruik je niet de windows-inlognaam environ("username") om gebruikers toegang te verschaffen ?
Dan kunnen er 2 Userforms en een hoop code vervallen.
 
Daar ben ik destijds mee bezig geweest maar:

We hebben een dispatching waar 2 PC gebruikt worden, deze werken 24/24. De techniekers (operatoren) die hier meldingen in noteren werken in 3 shiften. Zij dienen ook e-mail te ontvangen van testen die door een extern labo zijn uitgevoerd om verder mee te werken.

Onze nieuwe IT beheerder is Deutsche Telekom en Osnow, misschien ken jij deze? Deze laat niet toe dat we dispatching als een entiteit aanzien, zoals vroeger en iedereen zou met zijn eigen login (opgegeven om via hun netwerk te werken) moeten inloggen. Daar dit praktisch niet mogelijk is hebben we één login gebruikt van een persoon. Deze login staat dus 24/24 open. DT laat dit ook toe.
Daarom kan ik geen gebruik maken van de Windows-inlognaam environ("username").

De enkele andere personen die vanop een laptop het logbook kunnen raadplegen en bewerken, daar zou het toegepast kunnen worden. Maar daar kom ik in conflict met de twee dispatching PC wegens sommige zaken niet leesbaar als ze vanop een laptop geschreven zijn.

Om het kort te houden, ik leer heel graag bij maar in dit geval denk ik dat het de beste oplossing is. Na de aanpassing, ListBox naar FileDialog is iedereen tevreden dat we terug bijlagen kunnen toevoegen zonder dat de beheerder lastig doet over ListBox en .exe code.

Alleszins nogmaals enorm bedankt voor jouw hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan