List gemaakt, nu probeer ik direct daarna een kolom leeg te gooien maar dat wil niet lukken. Ik denk dat het komt omdat je na het aanmaken "LIstobjects(1)" of "Listobject("Bankmutaties")" zou moeten gebruiken of niet?
Na het maken van de list zijn het 3 probeersels van mij om dezelfde kolom weg te kunnen gooien, ze werken allemaal niet
Stukje van de code
Wat moet het wel zijn?
Ja ik kan ook voordat ik de list maak de kolommen leeggooien... maar wil weten hoe je dit doet. heb al in de objectenbibliotheek zitten kijken bij databodyrange, listcolumn, listcolumns maar kom er niet uit.
Na het maken van de list zijn het 3 probeersels van mij om dezelfde kolom weg te kunnen gooien, ze werken allemaal niet

Stukje van de code
Code:
With .ListObjects
.Add(xlSrcRange, Sheets("Transactions").Range("$A$1:V" & Sheets("Transactions").Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row), , xlYes).Name = "Bankmutaties"
.ListColumn("10").ClearContents
.Range("Bankmutaties[[#All],[Kostensoort]]").ClearContents
.[s1].EntireColumn.ClearContents
Ja ik kan ook voordat ik de list maak de kolommen leeggooien... maar wil weten hoe je dit doet. heb al in de objectenbibliotheek zitten kijken bij databodyrange, listcolumn, listcolumns maar kom er niet uit.