Rickymundo
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 aug 2012
Hoi hoi,
Vraagje,
Ik heb een form dat data ophaalt uit een Mysql database en deze netjes in een listview laat zien, voorbeeld:
------------------------------------------------------------------------------------------
| Datum | User |Onderwerp | Details |
-----------------------------------------------------------------------------------------
| 20-08-2010| Beheerder | Informatie | Klant wilde info hebben over product x |
| 20-08-2012| Beheerder | navraag | Klant wilde info hebben over product y |
De bedoeling is nu dat middels button1 dit in een mail wordt gezet en wordt gemaild.
Het stuk over mailen is gelukt, echter hoe krijg ik deze inhoud ( de inhoud van de listview ) dus mee, en daarmee bedoel ik alle records van de listview.
Enig idee? Ik hoop dat dit duidelijk is.
Thanks a lot alvast !
Vraagje,
Ik heb een form dat data ophaalt uit een Mysql database en deze netjes in een listview laat zien, voorbeeld:
------------------------------------------------------------------------------------------
| Datum | User |Onderwerp | Details |
-----------------------------------------------------------------------------------------
| 20-08-2010| Beheerder | Informatie | Klant wilde info hebben over product x |
| 20-08-2012| Beheerder | navraag | Klant wilde info hebben over product y |
De bedoeling is nu dat middels button1 dit in een mail wordt gezet en wordt gemaild.
Het stuk over mailen is gelukt, echter hoe krijg ik deze inhoud ( de inhoud van de listview ) dus mee, en daarmee bedoel ik alle records van de listview.
Enig idee? Ik hoop dat dit duidelijk is.
Thanks a lot alvast !