Lite-On LDW-811S

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Ik heb de dvd brander Lite-On LDW-811S, en ik wilde graag een firmware update doen, en ik heb geprobeerd het te zoeken maar er staan een aantal verschillende en ik weet niet precies welke ik moet hebben. En hoe werkt dat eigelijk firmware update nog risico's aan verbonden..?

Deva :thumb:

Firmware updates zijn over het algemeen gewoon een soort software installaties... Gewoon een bestandje uitvoeren dus. Maar een firmware updaten is niet zonder risico. Als bijvoorbeeld je PC uitvalt of als er een foutmelding optreed kan je brander onbruikbaar worden. Het is dan nog maar de vraag of je de firmware update alsnog kan uitvoeren om een goede firmware erop te krijgen.

Waarom wil je eigenlijk precies je firmware updaten?

Omdat het schijnt zo te zijn dat het soms problemen op kan leveren met sommige dvd-r, en daarom wilde ik gewoon uptodate zijn met me brander...

Ik kan geen back-up meer maken van me dvd's dan zegt shrink of dvddecrypter dat er een kopieerbeveiliging of een regio fout op zit en dat heb ik nog nooit gehad kan dat wat te maken hebben met die duistere firmware????

Nee, DVDSHRINK zegt dat alleen als je regio nog niet is ingestend op je speler/brander, zet hem op regio 2 en je hebt geen probleem meer

ik probeer met de zelfde brander een dvd+R te branden met nero6, maar ik kan de cd niet met een hogere snelheid dan 2,4X branden. de dvd+r ondersteunt echter 4X. ik heb toch een brander van 8X:confused:. ik heb inmiddels ook een firmware update gedaan.

kan iemand mij advied geven hoe ik nou sneller dan 2,4X kan branden.

tnks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan