Live Essentials zoeken

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Heel vreemd, ik wilde live mail downloaden en toen kreeg ik een melding dat er al een versie van Live Essentials is geinstalleerd. Ik kan die echter niet vinden. Wil Live mail gebruiken zodat ik Ziggo mail kan ontvangen. Ziggo wordt helaas niet ondersteund door het mailprogramma van windows 8. Via zoeken vind ik het niet, via config. ook niet.

Windows Live Mail is een onderdeel van Windows Live Essentials. Sinds kort is echter de naam van Windows Live Essentials gewijzigd (ingekort) naar Windows Essentials.
Jouw laptop (Medion Akoya MD 99221 (P6640)) werd geleverd met Windows Essentials reeds geïnstalleerd volgens deze review: "De meegeleverde software biedt ook al geen verrassingen: Microsoft levert Windows 8, een 30 dagen testversie van Office 2013 en Windows Essentials."

Zoek dus bij Alle programma's naar de map Windows Essentials. Daar moet het programma Live Mail in zitten.

Ik heb gezocht, via zoeken rechtsboven bij windows 8, geen resultaat ook niet als ik Live weglaat...
Als ik naar config ga staat ie er wel maar daar kan ik alleen verwijderen. Ik wilde live mail eruithalen. Nu maar Thunderbird geinstalleerd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan