Live Essentials

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggelmee

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Berichten
228
Ik heb een Asus laptop met Win7 erop. Ik heb ook een bepaalde configuratie van Windows Live. Ik ben daar niet zo gek op.

Toch wil ik movie maker en bijv Silverlight graag hebben en probeer die te downloaden. Dat lukt niet: ik krijg dan de melding: er is een andere buildconfiguratie van Windows Live geïnstalleerd.

Ik moet de bestaande configuratie dan verwijderen en de andere installeren.
Dat is toch raar?

Ook lukt het vaak niet om windows updates te installeren.

Wat te doen?
 
Hoi,

Uit je bewoordingen blijkt, dat je het niet zo goed begrijpt.
Er is geen sprake van een 'bepaalde configuratie'.
Je moet windows live essentials eigenlijk zien als een pakket van programma'tjes.
Omdat je al het nodige hebt geïnstalleerd en dat kennelijk - deels - nu weer wilt doen krijg je die melding.

Wat je moet doen is teruggaan naar een herstelpunt, vóórdat je essentials ging installeren.
Vervolgens installeer je alleen die onderdelen die je wérkelijk wilt gebruiken.
That's it.
 
Wat je moet doen is teruggaan naar een herstelpunt[/QUOTE

Je kunt ook gewoon live essentials verwijderen via start - configuratiescherm - programama's en dan live essentials opnieuw installeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt ook gewoon live essentials verwijderen via start - configuratiescherm - programama's en dan live essentials opnieuw installeren.

Ik heb zelf ook een systeemherstel moeten doen. Live essentials wil zich vaak niet verwijderen of herstellen omdat het nogal ingebakken zit. Google er maar is naar, veel mensen zitten daar toch serieus vast mee.

En dat alleen omdat ze persee willen dat ze de nieuwe MSN gaan gebruiken, die juist 10 maal zo slecht is, en dan stoppen ze het maar in een update.:confused:
 
In mijn laptop stond al wel zeker "een bepaalde buildconfiguratie" voorgeinstalleerd.
Ik weet ook wel, Tee, dat het uit een bepaald aantal pakketjes bestaat en ik begrijp precies hoe het zit. Ik wil alleen een ander pakketje hebben en ik kan niks downloaden en krijg die foutmelding.
Teruggaan naar een herstelpunt kan helemaal niet. Dat betekent in mijn geval een systeemherstel.
Ik zal de andere tips gaan proberen, mocht het niet lukken dat een andere moviemaker zoeken....
Het gaat mij om moviemaker en silverlight, de rest kan me gestolen worden....
de anderen bedankt voor de tips ik laat nog weten of het gelukt is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan