• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Live hulp

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

erpee

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Hallo, Ik weet niet of dit hier mag, zo nee... alvast mijn excuses.

Ik ben met een (voor mij) grote applicatie bezig. [Een voorraadbeheerprogramma voor het onderwijs, leerlingen oefenen hiermee voor logistiekopleidingen ] Bijna alles werkt maar er gebeuren ook rare dingen.
Acties die ik in een uitgeklede versie test werken wel, in de grote applicatie soms niet. Er zal vast iets storen.

Ik zou het fijn vinden als iemand met een stuk meer ecxcel/vba kennis live mee wil kijken. Dat kan bij mij maar ik wil ook best langskomen. Samen zie je toch een stuk meer. Ikzelf woon in de regio Twente.

Als je dit lijkt, neem dan svp contact met mij op via een privé bericht, dan kunnen we later wel de details bespreken..

Het is dus niet de bedoeling om hier het hele bestand neer te zetten. Dat was ook niet zozeer mijn vraag. Toch bedankt voor je reactie.

Is dat programma geheim? Bevat het geheime codes? Is het privacygevoelig?

UItgeklede versie plaatsen?

Daar gaat 't niet om, het is gewoon niet de vraag die ik stel.
Ik vind het prettig om na alle vragen die ik hier al gesteld heb (over deze applicatie) , en (natuurlijk) antwoord op heb gekregen een samen met iemand te zitten en te finetunen.

Da's alles, het is geen geheim, zeker niet ik houd af en toe gewoon van een face to face overleg.

Kun je iets meer informatie geven ?
Hoe groot is het bestand ? hoeveel werkbladen ? Hoeveel VBA coderegels ?

Een tipje: Gooi ook eens lijntjes uit via lokale Facebook groepen bijvoorbeeld.

Hopelijk vind je snel iemand om face-to-face dit te kunnen doen.

Ik vind het prettig om na alle vragen die ik hier al gesteld heb (over deze applicatie) , en (natuurlijk) antwoord op heb gekregen een samen met iemand te zitten en te finetunen.
Dus je deze applicatie en/of onderdelen op Helpmij behandeld? Zijn toen die problemen niet naar voren gekomen? En waarom kun je in die topics dan niet doorgaan op de materie, immers daar zal veel informatie staan.

Kan het meekijken ook niet met teamviewer waarbij iemand mee kan kijken op jouw pc?

Helaas ken ik niemand in mijn woonplaats die daar echt verstand van geeft.

Jammer dat er geen reactie komt waar je wat mee aan kunt.
De reden hiervoor is dat je het forum op een andere manier gebruikt dan we gewend zijn.
Het forum is er voor om hier vragen te stellen en daar antwoord op te krijgen.
Ik interpreteer jou vraag als een personeels advertentie, je zoekt iemand voor een karweitje, maar daar is het forum niet voor.

Succes verder met je vraag.

Daarom mijn advies voor @erpee om eens via de kanalen in je buurt te vragen.

je zoekt iemand voor een karweitje
Dat is wat plat uitgedrukt. Hij zoekt gewoon hulp. Dat heb ik in het verleden zo vaak meegemaakt. Op een forum is niet alles op te lossen. Soms moet je een beroep doen op mensen in jouw omgeving maar die zijn er eenvoudig niet of ze willen je niet meer helpen. Dat is de huidige maatschappij.

Het bijzondere van dit forum is dat er mensen hier zitten uit alle windstreken van Nederland, België, en misschien zelfs wel Duitsland. Maar dat wil niet meteen zeggen dat er iemand hier aanwezig is die in jouw omgeving woont, tijd heeft, dit leest en in het straatje zit met kennis van jouw probleem. Dus de beste kans is om te vragen op een speciale site, of via een kanaal in de buurt.

Zullen we vanaf nu even wachten op een reactie van de TS.

Ik merk dat mijn vraag niet goed valt. Ik trek 'm daarom bij deze terug. (en zet het topic op opgelost) Ik zal verder in andere groepen zoeken.
Ik ben vanuit andere fora gewend dat deze vragen wel kunnen (Eventueel commercieel)

Mijn excuses voor de verwarring die het hier heeft gebracht.
Toch bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan