Live mail niet meer te openen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik kan live mail niet meer openen! Dat is wel een heel groot probleem! Wat nu:o
windows 7
ga altijd naar start en dan windows live mail nu blijft er een rondje draaien en verder niks

Staat-ie wel aangevinkt?

Probeer eens naar het Configuratiescherm te gaan. Bij Programma's - Programma's en Onderdelen - Live Essentials.
Druk op verwijderen/wijzigen (bovenaan het schermpje). Je krijgt zo'n scherm als bij Windows, dan kun je kiezen welke onderdelen je wilt activeren. Staat Live Mail UIT? Vink dan het vakje AAN. Staat Live Mail AAN? Vink hem dan UIT. Laat Windows zijn werk doen en sluit daarna Configuratiescherm. Start je computer opnieuw op en herhaal nu de procedure, maar Vink deze keer Live Mail weer terug AAN. Herstart je computer voor de zekerheid nog eens. Doet-ie 't nu? Ik hoop dat het werkt!
Succes!
Downunder

Na uit en aanzetten deed ie het weer... gelukkig maar;)

Profiiciat!
Vergeet je niet je vraag op "opgelost" te vinken? Op je eigen pagina kun je dat doen.

variant op dit probleem

Ik heb weer eens wat storend bij het openen van Windows Live Mail.
Ik start mijn computer normaal op en zonder enig probleem.
Dan wil ik Windows Live Mail opstarten en kom daarbij niet verder dan; na 1 minuut wachten waarbij er verbinding gezocht wordt komt een klein venster in beeld met de volgende tekst:

De server POP3 heeft al 60 seconden niet gereageerd. Nog 60 seconden op een reactie van de server wachten?
Account: xxxxxxxxxxxx
Server: mail chello.nl

Wachten Stoppen

Dit herhaalt zich oneindig vaak en wat ik ook doe, zoals opnieuw starten en wachten en stoppen,
er komt geen nieuwe verbinding met de server tot stand.

Weet iemand a.j.b. wat ik aan deze storing zou kunnen doen?
Alvast dank voor je hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan