Op mijn laptop staat; Windows 10 met MS Office Professional Plus 2010.
In Outlook (dat gewoon bij het Officepakket 2010 is geleverd) behandel ik al mijn mailaccounts. Dat werkt nog steeds voor al mijn accounts, maar niet meer voor @live.nl.
Verzenden en ontvangen gaat niet meer. Wel via webmail van Outlook https://outlook.live.com
In Outlook 2010 krijg ik deze drie foutmeldingen;
1
Taak XXXXXX@live.nl rapporteert fout (0x8DE00005): Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw e-mailaccount. Controleer of uw account goed is geconfigureerd door uw e-mail eerst op het web te openen. Fout: 3219. Server. An error occured in looking up the user's information in mserv.
2
Taak XXXXXX@live.nl rapporteert fout (0x8004102A): Er is een fout opgetreden bij Verzenden/ontvangen. Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw maphiërarchie. Fout: 80041004.
3

Wat ik al geprobeerd heb is; via het configuratiescherm MS Office Outlook Connector herstellen en laptop herstarten, zonder succes.
Daarna heb ik het MS Officepakket geheel hersteld en de laptop herstart. Allemaal zonder succes.
Als ik van een van mijn andere accounts een test verstuur naar mijn @live.nl, dan krijg ik onmiddellijk deze reactie.
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test
Verzonden: 20-6-2016 18:55
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
XXXXXXX@live.nl op 20-6-2016 18:55
Serverfout: 550 5.7.1 Unable to relay for XXXXXXXXX@live.nl
Wie kan mij helpen?
Groeten Piet
In Outlook (dat gewoon bij het Officepakket 2010 is geleverd) behandel ik al mijn mailaccounts. Dat werkt nog steeds voor al mijn accounts, maar niet meer voor @live.nl.
Verzenden en ontvangen gaat niet meer. Wel via webmail van Outlook https://outlook.live.com
In Outlook 2010 krijg ik deze drie foutmeldingen;
1
Taak XXXXXX@live.nl rapporteert fout (0x8DE00005): Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw e-mailaccount. Controleer of uw account goed is geconfigureerd door uw e-mail eerst op het web te openen. Fout: 3219. Server. An error occured in looking up the user's information in mserv.
2
Taak XXXXXX@live.nl rapporteert fout (0x8004102A): Er is een fout opgetreden bij Verzenden/ontvangen. Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw maphiërarchie. Fout: 80041004.
3

Wat ik al geprobeerd heb is; via het configuratiescherm MS Office Outlook Connector herstellen en laptop herstarten, zonder succes.
Daarna heb ik het MS Officepakket geheel hersteld en de laptop herstart. Allemaal zonder succes.
Als ik van een van mijn andere accounts een test verstuur naar mijn @live.nl, dan krijg ik onmiddellijk deze reactie.
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test
Verzonden: 20-6-2016 18:55
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
XXXXXXX@live.nl op 20-6-2016 18:55
Serverfout: 550 5.7.1 Unable to relay for XXXXXXXXX@live.nl
Wie kan mij helpen?
Groeten Piet
Laatst bewerkt: