Live Mail - Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hallo, ik heb sinds een week of 2 een andere laptop met Windows 7, tot nu toe liep alles prima.
Nu kan ik echter geen mail meer verzenden of ontvangen met Live Mail. Error 4402
De foutmeilding is meestal 0x8DE00002 of 0x80072EFF.
Ik heb inmiddels via Google gezocht en Kaspersky laten draaien, maar dat heeft niet geholpen. Heeft iemand een idee?

Ik krijg de volgende mededeling:
Probleemoplossing kan niet worden voortgezet
Foutcode 0x80070002
Bron- engine
Gebruiker- xxx
context-beperkt

Je kunt in ieder geval die stappen zetten m.b.t. proxy-instellingen in Internet Explorer en de firewall checken of die misschien berichtenverkeer blokkeert.

Verder levert het volgende een hoop links op van error 4022 icm. Windows Live Mail:
Deze zoekopdracht
Zie dat er dan zelfs discussies voorbij komen waarbij error 0x8DE00002 van toepassing is, zoals deze discussie

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Daar heb ik me ook al door heen geworsteld, maar ik kom er niet verder mee.
Kan ik alles van Windows Live verwijderen en dan zonder problemen het programma opnieuw installeren?

Dat zou moeten lukken, ja. Houd hierbij wel in de gaten dat het onderdeel is van Windows Live Essentials, dus je zult hoogstwaarschijnlijk daarvan de deïnstallatie van moeten starten om Windows Live Mail kwijt te raken.

Succes,

Tijs.

Het gaat nog steeds goed. Ik heb alles van Live Essentials verwijderd en toen alleen weer geinstalleerd wat ik gebruik.
Dank voor je hulp!

Dat is allemaal goed nieuws! :)

Als je denkt dat je probleem nu voorbij is, dan graag even klikken op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan