Live Messenger meldt niet automatisch aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee.... :D Maar hier op help mij zitten veel experts, maar die moeten er maar net op inhaken en dan ook nog een oplossing hiervoor aandragen. Messenger is:confused:

manamana,

Kan jij niet een expert inschakelen?
Ik zit al op het forum van Answers.microsoft.com.....maar die zijn er ook nog niet uit....
Is er dan niemand met relavante tips??

Mhh, nee dat kan ik niet dat zei ik al eerder. Probeer je te helpen.

Klik eens op deze. Niet gezegd dat dit het is maar vink eens wat aan en uit. Proberen kun je altijd.

Andersom proberen te denken.:(

Klikje

Dank voor de tip!

diverse rubrieken uitgevinkt - pc opnieuw opstarten - aangevinkt - pc opnieuw opstarten - uitgevinkt - pc opnieuw opstarten enz. Het 'opstarten' tegelijk met de pc staat in de opties en het 'automatisch aanmelden' in het <aanmeldscherm> (nadat messenger is opgestart)
De beelden in jouw voorbeeld komen niet helemaal overeen met die bij mij, maar dat komt omdat ik (op advies van microsoft) Messenger 2012 heb geinstalleerd. Daarvoor had ik messenger 2011 en daarvoor 2010. Heb enige tijd geleden ook een aantal oudere versie geprobeerd, maar allen vertoonden hetzelfde probleem.

'Answers.microsoft.com' (forum van microsoft zelf) heeft helaas al enkele dagen niks van zich laten horen....leuk probleempje heb ik hè :-)

Bedankt voor het volhouden!

Ik denk dan zelf dat het probleem natuurlijk veel dieper ligt dan dat wij denken wat het is. Er zit denk ik iets niet goed in het systeem register. Maar welke dat nou is. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan