live messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

pslijper

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2001
is het mogelijk live messenger twee maal te installeren zodat ik het twee maal kan laten lopen op 1 pc ???

gr pclijper

Met de standaard Live Messenger is het niet mogelijk, je kunt het wel met MsgPlus!

Polygamy (run multiple Messenger sessions)

Just check a box in the Messenger Plus! Live Preferences and you'll be up and running for logging into more than one Messenger session at the same time, all integrating with Plus! correctly and without patching any files.

1: live messenge
2: ebuddy.com
Op die site kan je ook op msn ud heb je 1 versie aan staan en 1 internet versie:thumb:

De internetversie biedt lang zoveel mogelijkheden niet als een 2e Live messenger...

Maar anders kan het niet 2 live messengers aan staan op 1 computer en 1 acount!

Zie mijn quote van de site...

Het staat ergens tussen de opties (Preferences) van MsgPlus! (Dus niet de opties van de gewone Messenger)

nou msn plus inmiddels geinstalleerd maar krijg de multi sessie niet gevonden :(

Hmm ik vond hem niet zo moeilijk te vinden:(

Plus! > Voorkeuren > Messenger > Vinkje bij "Meerder Messenger-programma's toestaan"

Hoezo niet?

Wanneer ik dat doe dan krijg ik wanneer ik opnieuw Live Messenger opstart (Via bijvoorbeeld Start > Programma's > Windows Live Messenger) gewoon een nieuw venster :confused:

ja bij mij krijg ik wilt u messenger opnieuw instaleren zo ja sluit dan recent lopende sesie af :( maar goed heb m er al weer afgehaald ( plus bedoelik dan he )

in ieder geval bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan