Live Update en Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

kate

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Berichten
30
Hoihoi,

Ik heb sinds geruime tijd Nortons Antivirus 2004 geïnstalleerd (legaal).
Sinds enkele weken heb ik problemen met Live Update. Ik krijg de fout LU1848 Couldn't create callback object.
Bij mijn status krijg ik Auto-protect niet meer ingeschakeld en bij E-mail scannen staat FOUT.:(
Kan iemand mij AUB raad geven???
Thans
 
vreemd normaal woord dat call back alleen bij,
iligaale versies gebruikt en daarna maak die het norton,
produkt onbruikbaar eigen ervaring met mis2005.
maar waarom draai je mcafee niet dan ?
gebruik zekker de helft minder systeem bronen dan,
noron spullen.
 
omdat ie al een product heeft gekocht mischien en omdat het toch aardig wat kost.
En norton staat het meest in de rekken krijgt ook de meeste awards.
 
Welkom Kate:) Je vraag is verplaatst naar de juiste sektie. Eventuele antwoorden komen gewoon per mail aan.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de raad van buffy gevolgd. Heb alles gedaan wat voorgesteld werd op deze site, maar helaas. Heb uiteindelijk Antivirusprogramma verwijderd. Probeer nu terug te installeren via CD maar ik krijg telkens een setupfout....
Weet iemand raad?
 
Ik weet niet of het werkt, maar is wellicht te proberen:

Probeer eens rnav.exe te draaien, waarschijnlijk zitten er nog resten van NAV in je register.

http://service1.symantec.com/SUPPOR...5694500552355&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Wat je ook kan proberen is het volgende, maar pas op, spelen in het register kan schadelijk zijn voor je windows (niet voor je hardware):

Klik start>uitvoeren en type hier regedit gevolgd door enter.
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE>software en verwijder de symanyecmap. DFoe hetzelfde onder HKEY_CURRENT_USER.

Wijzigingen aanbrengen in het register is op eigen risico!! ;)
 
Geplaatst door Sarvo
Probeer eens rnav.exe te draaien, waarschijnlijk zitten er nog resten van NAV in je register.

rnav.exe is niet voor NAV 2004.

Voor het verwijderen van restanten van NAV 2004 is een ander tooltje: http://service1.symantec.com/SUPPOR...6?OpenDocument&ExpandSection=1&Src=#_Section1

Let wel: eerst NAV verwijderen via Configuratiescherm -> Software en dan pas dat tooltje draaien.
Verwijder NAV eens volledig volgens deze stappen: http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Installeer het daarna opnieuw.
 
heb alles geprobeerd, het lukt me nog altijd niet Nav2004 terug erop te krijgen. nog steeds setup-fout. Het installeren van nav is mislukt...

Weet er nog iemand raad??
:(
 
Vooraleer ik Nav er terug kan opzette zou ik bij uitvoeren %temp% moeten invoeren en alles daar verwijderen. Er is echter altijd 1 bestand dat ik niet kan verwijderen :
"Kan oyydfxxt niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is." Het bestand is niet ingebruik (windows taakbeheer).
 
Probeer het even in velige modus te verwijderen, dan lukt het vaak wel ;)
 
Bedankt, Servo! Het is inderdaad gelukt om het bestand te verwijderen in veilige modus. ondanks het feit dat %temp%volledig leeg is, lukt het mij nog steeds niet om Norton Antivirus te installeren. Nog steeds setup-fout... Ben teneinde raad.:(
 
Het lijkt erop dat Kate precies hetzelfde probleem heeft als ik. Is er niemand die ons kan helpen?
 
meschien de support van norton je betaald toch aardig wat voor een pakket per jaar dat dan nog neit eens werkt
 
Je hebt gelijk. ik zal wel moeten want het blijft mislukken. voor online support moet je héééél véééél geduld hebben, heb ik gehoord (=overvol) en voor telefonische support betaal je nog eens extra!
 
Ik vind het dus ook ronduit schandalig dat symantec geen betere service biedt. Ik wacht al daaaaaaagen op antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan