Live Update foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

DartKing180

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Beste mensen, hopleijk kan iemand mij helpen, ik heb norton 2004 op mijn pc staan en sinds vorige week kan ik de live update niet meer uitvoeren, geeft dan een foutmelding dat ik live update opnieuw moet uitvoeren maar dan komnt steeds dezelfde melding terug, ik krijg dan een schermpje met een kruis in een rood bolletje, dus heb norton eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd maar met live update komt die melding weer terug, hij geeft zelf aan dat activeX geinstalleerd moet worden maar als ik dat doe krijg ik steeds die melding weer, iemand een idee?? Alvast bedankt Danny

Er van uitgaande dat het Fout LU1803 is staat hier een mogelijke oplossing.

Edit: Misschien kan je volstaan met het verwijderen van alleen LiveUpdate zie hier

Laatst bewerkt:
Verwijder Norton nog eens via configuratiescherm > software. Daarna ook Livereg en Liveupdate verwijderen. Heb je dat gedaan, dan met het tooltje van Symantec de restanten verwijderen.

Volledig verwijderen Norton 2004/2005/2006 (zowel NAV als NIS): http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Daarna kijken wat er gebeurt als je Norton opnieuw installeerd en probeerd te updaten.

[edit] Mocht Huijb het juist hebben, probeer het eerst volgens de stappen van Symantec.[/edit]

Het is inderdaad foutmeding 1803, heb het geprobeerd met het linkje wat erbij staat maar dat wilde niet lukken, dit ging ook over gebruikeraccounts checken enz en nu moet ik ook steeds mijn computernaam aanklikken voordat hij windows laad, beetje vreemd maar dan moet ik de oplossing van crash nog testen, zal het zo snel mogelijk ef doen, heb ding maar weinig aanstaan maar als het verholpen is meld ik mij, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan