Live update Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

beernd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Na mijn probleem met de reclameonderdrukker met norton internet security, heb de raad opgewvolgd om norton opnieuw te instaleren. Heb dat nu al vijf keer gedaan, jawel, en elke keer geeft hij en foutmelding dat Norton niet goed geïnstalleeerd is, het gaat volgens mij om live update want als ik dat aanklik zegt hij dat die er niet is, terwijl de virus updates gewoon binnengehaald worden, Heb het al met RNIS verwijderd maar ook dat niet, please help.

LiveReg en LiveUpdate staan APART in Software vermeld en moet je dus apart verwijderen.

Succes, Bandido.

helaas Pieter, die oplossing doet het ook niet, virusdefinities zijn ook up to date, vreemd vind ik het.

Kijk eens met Zoeken of het bestandje luall.exe meerdere keren op je computer voorkomt.

Groetjes,

Pieter

Luall.exe komt één keer op m'n pc voor in C\program files\symantec\live update.

Als ik dat tooltje lusetup draai zegt hij dat live update al geïnstalleerd is. en klik ik erop dan staat hij er niet op.

Kun je eens bij Configuratiescherm > Geplande taken kijken of Symantec Netdetect daar wel bij staat.
Anders weet ik het ook niet meer. :confused:

Groetjes,

Pieter

ja, staat er gewoon bij. Ik denk dat het format C: wordt de virusscan vertrouw ik zo dus ook niet meer, snik.

Wacht nog even met formatteren tot Saldos dit draadje tegenkomt. Misschien weet die nog wat.

Groetjes,

Pieter

Tuurlijk, had ff niet aan hem gedacht. Bedankt in ieder geval.

Geplaatst door beernd
elke keer geeft hij en foutmelding dat Norton niet goed geïnstalleeerd is, het gaat volgens mij om live update want als ik dat aanklik zegt hij dat die er niet is

beernd,

Wat betreft liveupdate, dan kun je het beste dit lezen:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...f36a9b25d608c46065256c48005eea97?OpenDocument

http://service1.symantec.com/SUPPOR...181e7e538d24a9dd88256bd50065d3d4?OpenDocument

Dat moet jouw liveupdate probleem oplossen.

Wat betreft de foutmelding van: "dat Norton niet goed geïnstalleeerd is", dan moet je even de gehele foutmelding geven, want dit is een halve foutmelding volgens mij.

Hoi Saldos, de tweede link heeft het probleem opgelost van de live update, gelukkig geen virus of worm.

Die fout melding van het niet goed geïnstalleerd zijn van de live update is dus verdwenen.

Bedankt voor de hulp maar weer,
Groeten Beernd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan