saldos
Inventaris
- Lid geworden
- 3 aug 2001
Geplaatst door luden
Hey bedankt weten we weer dat het probleem niet bij ons ligt. Ik vraag me wel af waarom symantec dan niet even iets op hun site vermeld, dan weet iedereen tenminste waar ze aan toe zijn. Of is dit te veel gevraagd. Op hun forum waar men een vraag kan stellen komt dezelfde vraag nu ook al een keer of tig voor. Maar ofwel krijg je geen antwoord ofwel een standaardantwoord dat niets verhelpt aan het probleem. Een beetje service moet toch kunnen he. Ik heb betaald voor mijn software hoor (jawel!!) zodoende. Trouwens nu we toch over updateprobs bezig zijn. Hoe zit het eigenlijk met de common client updates, want daar waren ook problemen mee en dus laat ik die ook nog altijd links liggen tijdens een live)update. weet er iemand hier een antwoord op? greetz
luden,
De common client problemen die er toen waren. Zijn inmiddels opgelost (zie topic):
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=111760&highlight=common+client
Wat betreft het feit dat het gemeld moet worden aan de mensen daar ben ik het mee eens.
Maar ik denk dat de reden dat ze dat niet doen is omdat ze waarschijnlijk hopen dat het heel snel opgelost wordt. In praktijk is dat helaas anders alleen.
Bovendien wordt de site www.symantec.nl niet door Symantec gemaakt maar door een bedrijf die digital river heet. En voordat dit gecommuniceerd wordt naar digital river van Symantec ben je 2 weken verder.