Livebox

• Onderwerp starter Onderwerp starter BAD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BAD

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Ik heb nu een internetverbinding via orange (voorheen wanadoo) deze hebben mij nu een live box gegeven voor te internetten

mijn vraag is nu wat is die live box nu is dat een modem,een hub, een router of een switch

Ik heb nu een internetverbinding via orange (voorheen wanadoo) deze hebben mij nu een live box gegeven voor te internetten

mijn vraag is nu wat is die live box nu is dat een modem,een hub, een router of een switch

Ik denk meer een router..

De live box is een modem plus router ineen.

Bedankt voor de snelle reactie.

Nu heb ik nog een vraag ik heb nu 2 pc's deze heb ik via mijn livebox met cat 5 kabels verbonden zodat ik een thuisnetwerk heb dit werkt als een trein
Ik heb ook een mda vario van t mobile met deze Mda kan ik via mijn Livebox draadloos internetten.Dit werkt ook als een trein
Kan ik deze mda ook in mijn thuisnetwerk krijgen zodat ik via mijn mda op mijn pc's kan kijken, en andersom
ik weet dat mijn mda geen laptop is, maar als dit mogelijk is zo ik graag weten hoe ik dat moet doen
want als het mogelijk is dat ik mijn mda op mijn thuisnetwerk krijg kan ik mijn mda via mijn netwerk singroniseren.
Nu moet ik steeds de zolder op want daar staat mijn PC.

Hmmm nu ken ik mda niet maar zit daar geen extern bureaublad op.
als dat zo is dan zou het daar toch mee kunnen. (ik denk hard op hoor)

ja dat begreep ik wel en als besturing zit daar toch windows mobile 5 op.
zit daar de functie extern bireaublad niet in ??

ik zou het niet weten waar moet ik dat vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan