Livekaarten.nl (alweer)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tim82
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim82

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Hallo,

Ik heb net al het oude topic doorgelezen, maar schijnbaar weet deze meneer nog steeds niet hoe je met klanten om moet gaan.
Ik had 2 dagen geleden een xbox nacht met wat vrienden georganiseerd, ik had 1 map pack van MW2 niet, dus ik denk ff snel 2100 punten kopen via livekaarten.nl.

De code zou meteen in mijn mailbox terrecht komen, tot op heden heb ik nog steeds die code niet.
Ik heb ondertussen naar alle mailadressen van livekaarten gemaild, maar geen reactie. (nu 2 dagen geleden)

de 2100 punten waren direct leverbaar aldus de informatie op de site.

Een simpel mailtje met we zijn ermee bezig of hier is u code kan er schijnbaar niet vanaf.

Ik ben benieuwd of ik de code nog krijg, maar ik weet wel zeker dat ik niet meer bij livekaarten mijn xbox 360 points of wat dan ook koop.

Ik heb ook gezien dat ze zelf ook op dit forum zitten, dus als iemand van livekaarten dit leest, HELP MIJ!!!!
Ik had net zogoed naar de winkel kunnen gaan voor die paar euro meer, dan had ik de punten nu allang gehad en besteed.

Welkom op Helpmij.nl:)

Helpmij.nl is niet de plaats om te gaan klagen over een webshop. Wij kunnen hier verder niks aan doen.:confused:

dat snap ik ook wel, maar in het oude topic zag ik dat de betreffende meneer ook actief is op dit forum.
Aangezien hij totaal niet reageert op mijn 5 mailtjes, probeer ik het via deze weg, in de hoop dat hij het leest en me verder helpt.
Ik heb tenslotte geen enkel ander middel om in contact te komen met hem.

Een paar dagen verder, nog geen code :(
Wel een email van davy dat hij het goed gaat maken met korting, waarom die niet meteen de code stuurt is mij een raadsel. Zoveel moeite is dit toch niet ?
Omdat ik al zo lang op die code zit te wachten heb ik net maar via gamecard.nu 2100 punten gekocht en meteen ontvangen, ook nog 2 euro goedkoper.
En davy vriendelijk verzocht het betaalde bedrag terug te storten.

Er is helaas niets opgelost, maar dit topic mag van mij gesloten worden.

UPDATE:

Nog steeds geen code mogen ontvangen, ook op de vraag of ik mijn geld terug mag krijg ik ook geen antwoord.
Ik heb in de tussentijd nog 1 mail van hem gekregen met de tekst "ik verwacht de codes binnen één uur"
Erg vreemd want volgens de site waren ze op voorraad toen ik ze betaalde.

Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik hier nooit een bericht zal plaatsen met de tekst "het is opgelost"

trek hieruit je conclusie....

Ik heb mijn code eindelijk mogen ontvangen, dus hij lost het wel op.
Maar ik had ze nodig op het moment dat ik ze betaalde dus echt tevreden ben ik niet.

Beste Mensen,

Ik ben sinds 8 oktober de nieuwe eigenaar van deze webwinkel en wil hierbij benadrukken dat alles tegenwoordig wel goed wordt afgehandeld. De vorige eigenaar was nog iets te jong om de support te kunnen verlenen die nodig is in de huidige markt.

Ik hoop u graag van dienst te kunnen zijn!

dit is een forum, niet om te laten zien hoe ''goed'' we zijn of juist niet zijn.

Maar dit topic heeft bij mij wel een belletje laten rinkelen, zal volgende keer 2 keer nadenken over wat ik koop bij deze winkel:confused: (ook niet zulke goeie verhalen gehoort van een vriend)

Het is jammer dat de vorige eigenaar u niet tevreden heeft kunnen stellen. Ik vind het spijtig dat u mij dan ook geen kans geeft, maar kan uw keuze uiteraard begrijpen. Echter ben ik elke dag 12 uur aanwezig op de livesupport msn. Indien er dus problemen zijn, worden deze per direct opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan