LiveKernelEvent id 1001 error

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurturk

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
goedenavond mensen,

sinds 3 dagen doet mijn pc af en toe een beetje vreemd bij het spelen van een spel.
wat er dan gebeurt is dat mijn beeld zwart word en 3 seconden daarna weer aan springt of soms meerdere keren een zwart scherm geeft en dan blue screened..
kijk ik dan bij gebeurtenislogboeken dan zie ik verschillende errors staan maar t gaat om deze "LiveKernelEvent" ID 1001
er valt niet heel veel duidelijks over te vinden op google vandaar dat ik hier kom met mijn vraag,
wat moet ik hiermee doen zodat dit niet meer gebeurt ?

ik heb mijn drivers al clean weer geinstalleerd, maar dat heeft helaast niet geholpen..

mijn systeem:

I7 4790k
GTX 780
8GB Corsair vengance
Z97 extreme 6
Samsung ssd 850 evo
samsung 1tb

MVG
Thom

Beste Thom,

Ik ging ook even het internet af en kwam o.a. hier terecht. Daar staat dat het waarschijnlijk met de videokaart te maken heeft en dat je daar de driver van opnieuw zou kunnen installeren. Jij meent dat al gedaan te hebben, dan zou je Microsoft .NET4 Framework opnieuw kunnen installeren (een andere versie is ook mogelijk afhankelijk van wat de driver vereisen).

Daarnaast kwam ik dit tegen. Van de site " WhoCrashed will analyze the crash dump files available on your computer and create a conclusion. It will inform you about responsible drivers and offer suggestions on how to proceed."

Ik hoop dat je hier mee verder komt.

Dank u wel voor de reactie !

ik zal even kijken met dat .net framework en heb gelijk even who crashed gedownload om te kijken wat er nu precies gebeurt !
ik zal laten weten of ik er verder mee ben gekomen!

mvg
Thom

Ik heb mijn pc helemaal opnieuw geinstalleerd maar ook dat heeft niet geholpen, nu lijkt t mij ook sterk dat t nog een driver probleem is ?

mvg
Thom

Wat was de conclusie van 'Who Crashed'?

Net het opnieuw installeren van de pc zou alles op zich verholpen moeten zijn. Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat er een vrius ergens op je pc zit, welk gedeelte niet wordt geformatteerd tijdens de herinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan