liveupdate NAV 2002

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Voorheen werd live update automatisch uitgevoerd. Als je nieuwe virusdefinities binnen waren gehaald kreeg ik een geel schermpje rechtsonder met de mededeling dat de nieuwe virusbestanden waren bijgewerkt. Nu is dat niet meer zo en moet ik zelf live update aanklikken. Hoe is dit mogelijk? Ik heb een plaatje bijgevoegd van mijn instelling. Volgens mij moet ie het wel zelf uitvoeren.

wanneer heb je de laatste dan automatisch binnen gekregen??

ik vanmorgen, 8.40

lang geleden

Dat is al weken, misschien wel maanden geleden.

nederlands

Is het niet mogelijk ergens een nederlands exemplaar te halen? Of kun je dat niet vanaf de cd opnieuw instaleren?

Ik had hetzelfde probleem, opnieuw installeren vanaf CD hielp niet. Downloaden wel. Je kan het opnieuw installeren natuurlijkaltijd proberen. Het enige wat van taal veranderd is het deel van live update, daar merk je weinig van.

Volgens mij is je licentie verlopen. Deze is 1 jaar geldig.
Meestal helpt het om Norton te verwijderen met een tool en weer opnieuw te installeren.

nee

De licentie is nog niet verlopen...

wat

Wat verwijder ik dan? alleen liveupdate of heel nav? Ik heb nu liveupdate verwijderd via software, daarna dat gedownloade onderdeel geinstalleerd, maar ik zie nergens in nav iets engels.. heb ik dan nog iets fout gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan